شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا انتقال کاربران و کسب و کارها از یک پلتفرم خارجی به داخلی با کار دستوری امکان پذیر نیست و باید با انجام تسهیل‌گری و ایجاد انگیزه بستر این انتقال را فراهم کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف گفت: بحث هزینه اینترنت حائز اهمیت است. امروز در حوزه شبکه داخلی گاهی قیمت‌ها سوال‌برانگیز است. ما باید مزیت‌هایی را ایجاد کنیم که کسب و کارها تشویق به حضور در پلت‌فرم‌های داخلی شود

خبرگزاری تسنیم

نماینده تهران گفت: در برخی شبکه‌های اجتماعی خارجی فعالیت‌هایی از قبیل فعالیت‌های تروریستی، ترویج خشونت، ساخت سلاح کوکتل مولوتف، تخریب اموال عمومی و شکنجه تبلیغ شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس فیلم منتشر شده از دفاع عیسی زارعپور در صحن علنی مجلس درباره سئوال نمایندگان مجلس شورای، وزیر ارتباط دوباره ادعایی را مطرح کرده که هفته قبل روزنامه جوان در مصاحبه ای از قول معاون شرکت مخابرات ایران آن را به چالش کشیده بود.

خبرگزاری دانا

ادواردو آنیلی، میلیاردر معروف ایتالیایی ثروت بالای خانواده بزرگ آنیلی در ایتالیا را در جوانی رها کرده، به ایران می آید، مسلمان و شیعه می شود و بعدتر به مرگی مشکوک کشته می شود.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: قم یکی از قطب‌های علمی و معرفتی در جهان اسلام و دارای حوزه دینی بزرگ و اسلامی است.

خبرگزاری دانا

گروهی بسنده به شعار جهاد تبیین کرده‌اند، دسته‌ای خود را به بی‌خیالی زدند و گروهی اکتفاء به تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز کرده‌اند و جمعیت اقلی وارد عرصه عملیاتی جهاد تبیین شدند و مسئولین نیز غرق در دیوان‌سالاری اداری هستند.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا انتقال کاربران و کسب و کارها از یک پلتفرم خارجی به داخلی با کار دستوری امکان پذیر نیست و باید با انجام تسهیل‌گری و ایجاد انگیزه بستر این انتقال را فراهم کنیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال نماینده تهران گفت: امروز با افتخار می‌گویم با تلاش شبانه‌روزی همکاران در وزارتخانه، شبکه ملی اطلاعات 59 درصد پیشرفت کرده است، به عبارتی در کمتر از دو سال پیشرفت آن دو برابر شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا انتقال از یک پلتفرم خارجی به داخلی با کار دستوری امکان پذیر نیست بلکه ما باید یکسری تسهیل‌گری و انگیزه‌ای را برای انتقال کاربران و کسب و کارها به پلتفرم‌های داخلی فراهم کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

خبرگزاری دانا

برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و شناسایی افراد مستعد و علاقه‌مند به حوزه تولید محتوا می‌تواند اقدامی برای گام‌های بعدی و آشنایی بیشتر جامعه با حوزه رسانه، سواد رسانه و مواردی که امروز نیاز آن احساس می‌شود، باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات افزایش یافته و حداکثر تا سال 1403 این طرح را به سرانجام نهایی می‌رسانیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس گفت: اگر پلتفرم داخلی با سرعت و با امنیت باشد قطعا همه نیز ترجیح می‌دهند که از پلتفرم داخلی استفاده کنند.