شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: تعداد 38 نفر از دستگیرشدگان وقایع اخیر زاهدان در پی درخواست سران طوایف اهل سنت از نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، مورد عفو قرار گرفته و آزاد شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سعید جلیلی گفت: دشمن با ایجاد اغتشاشات درصدد است که با پوشاندن نقاط قوت ما، نقاط ضعف را برجسته کند لذا با تقویت کردن نقاط قوت باید با این حربه دشمن مقابله کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز (سه شنبه 24 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: لازم می‌دانم امروز را که روز بزرگداشت علامه طباطبایی است گرامی بدارم. همچنین روز کتاب و کتابخوانی را به همه فعالان حوزه نشر و کتاب تبریک و تهنیت می‌گویم و از کمیسیون فرهنگی مجلس می‌خواهم که تلاش کنند موانع صنعت نشر را پیگیری و رفع کنند. رئیس مجلس شورای اسلامی...

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز کتاب و کتابخوانی گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس لازم است موانع صنعت نشر را پیگیری و رفع کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت دو روز قبل از این سخنرانی در 17مرداد به دانشگاه صداوسیما رفت و در آنجا هم جمله جالبی را بیان کرد: «بخش زیادی از اعتراضات امروز نتیجه سیاست‌های غلط اقتصادی، حکمرانی و سیاسی دولت قبل بوده است».

خبرگزاری تسنیم

مسئول مرکز مطالعات و هدایت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی با بیان اینکه امروز 42 هزار گروه جهادی داریم که در نقاط مختلف کشور فعالیت می‌کنند، گفت: لایحه اصلاح قانون بسیج سازندگی با وجود تصویب کمیسیون دو سال است که در طبقات مجلس خاک می‌خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتقادات به بهادری جهرمی به خاطر حرف‌هایش از همان دقایق اول شروع شد و کار به افشاگری علیه او رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه کیهان با حمله به رئیس دولت اصلاحات نوشت: محمد خاتمی و برخی اطرافیان او در مقاطع بسیاری ادعا می‌کنند که او چهره آرام و صلح‌جویی در سیاست است، اما هیچ اغتشاش و آشوبی نیست که خاتمی در آن نقش آرامش‌بخش و معقولی ایفا کند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت با بیان این که "مسائل فرهنگی" از مهم‌ترین عوامل کاهش فرزندآوری هستند؛ 10 باور اشتباه درباره فرزندآوری را تشریح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

خاتمی در بخشی از اظهارات خود مدعی شده: «ریشه حوادث تلخ را باید در درون جست‌وجو کرد و آن‌را ناشی از سازوکار و شیوه پراشتباه و نادرست حکمرانی دانست و چاره کار شناخت ویژگی‌های حکمرانی خوب و تن دادن به آن است».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه به رئیسی پیشنهاد می‌دهد که کمیته پیگیری سفرهای استانی تشکیل دهد تا این سفرها گرفتار «پوپولیسم» و «سستی مدیریتی» نشود. اما مهم آن است که در ارتباط با سفرهای استانی و پروژه هایی که کلید زده می شود، چرا رئیس جمهوری علیرغم توصیه رهبری برای پروژه های مذکور روزشمار تعیین نمی کند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از آثار و نتایج جنگ ترکیبی اخیر، علنی شدن راهبرد امریکا برای مقابله با ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در خلال دیدار صمیمانه اعضای کاروان تیم ملی با سیدابراهیم رئیسی در نهاد ریاست جمهوری، شماره 12 تیم ملی به وی توسط رئیس فدراسیون فوتبال اهدا شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: از اول امسال تاکنون چهار هزار و 510 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان پرداخت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه به رئیسی پیشنهاد می‌دهد که کمیته پیگیری سفرهای استانی تشکیل دهد تا این سفرها گرفتار «پوپولیسم» و «سستی مدیریتی» نشود. اما مهم آن است که در ارتباط با سفرهای استانی و پروژه هایی که کلید زده می شود، چرا رئیس جمهوری علیرغم توصیه رهبری برای پروژه های مذکور روزشمار تعیین نمی کند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به تازگی عکس های دختر مرحوم آزاده نامداری مورد توجه مردم قرار گرفته است.