شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

زابل - هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان وارد شهرستان زابل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: محمدخاتمی رئیس‌دولت اصلاحات و از چهره‌های موثر در فتنه 88 که با هدف براندازی جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی شده بود، در اظهاراتی که در صفحه اینستاگرام او منتشر شده‌، در واکنش به اغتشاشات اخیر اعتراف کرده است که براندازی جمهوری اسلامی نه ممکن است نه مطلوب.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در دیدار ملی پوشان با رئیس جمهور، شماره 12 تیم ملی توسط مهدی تاج به رئیسی اهدا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیهان به سخنرانی اخیر سیدمحمدخاتمی رئیس جمهوری دوره اصلاحات در میان جمعی از بزرگان استان سیستان و بلوچستان پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

خسروی‌نسب، سروان حسین خلعتبری را دید که درحالی‌که مهمانانی برای نوروز در خانه داشت، به پست فرماندهی آمده بود و در مقابل این سوال که آن‌جا چه می‌کند، پاسخ داد این‌کار مهم‌تر است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در دیدار ملی پوشان با رئیس جمهور، شماره 12 تیم ملی توسط مهدی تاج به رئیسی اهدا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه در حکم تازه‌ای پیوستن افراد دو تابعیتی را به ارتش روسیه امکان پذیر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

امام خامنه‌ای به استفتاء درباره «گوش دادن به خوانندگی زن» پاسخ گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه افراد و نهادهای ایرانی، این اقدام بی پایه و اساس، غیرقانونی و مداخله جویانه را قویا محکوم و آن را کاملا مردود قلمداد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان در خبرهای ویژه خود به سخنرانی اخیر سیدمحمدخاتمی رئیس جمهوری دوره اصلاحات در میان جمعی از بزرگان استان سیستان و بلوچستان حمله کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتخابات میان‌دوره‌ای2022 آمریکا به پایان رسید. هرچند نتیجه نهایی انتخابات کنگره آمریکا مشخص نشده، اما تقریبا روشن است که جمهوری‌خواهان اکثریت مجلس نمایندگان را کسب کردند و در مجلس سنا هم قدرت به فاصله اندک در دست دموکرات‌ها است و به این شکل توازن قدرت در کنگره وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در سرمقاله خود خواهان اصلاح عملکرد شورای نگهبان شد.

خبرگزاری دانا

با وجود اینکه دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای نسبتا خوش اقبال نشان دادند، اما آمارها همچنان حاکی از این است که محبوبیت جو بایدن از هر رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا در 44 سال گذشته کمتر است.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور روسیه در حکم تازه‌ای پیوستن افراد دو تابعیتی را به ارتش روسیه امکان پذیر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتخابات میان‌دوره‌ای2022 آمریکا به پایان رسید. هرچند نتیجه نهایی انتخابات کنگره آمریکا مشخص نشده، اما تقریبا روشن است که جمهوری‌خواهان اکثریت مجلس نمایندگان را کسب کردند و در مجلس سنا هم قدرت به فاصله اندک در دست دموکرات‌ها است و به این شکل توازن قدرت در کنگره وجود دارد. تورم 8درصدی، بنزین گالنی 4دلار، خروج فضاحت‌بار از افغانستان، تنش با روسیه و جنگ اوکراین و محبوبیت پایین جو بایدن...