شنبه 14 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

با تحقق قول رئیس هیئت اعزامی از سوی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان، تعدادی از بازداشتی‌های حوادث اخیر این استان آزاد شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: کاروان تیم ملی فوتبال ایران وارد قطر شد و در هتل الریان مستقر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: اینک دشمنان بعد اجرای تمام گزینه‌های روی میز به چاقوکشی، اغتشاشات و چند تا فش دلخوش کرده‌اند از روی استیصال است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرنا نوشت: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: اگر دچار ضعف هستیم به خاطر روند غلط در گذشته بوده که باید اصلاح شود و دانشگاه می‌تواند پیشگام حرکت آینده کشور باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاروان تیم ملی فوتبال ایران دقایقی پیش برای حضور در جام جهانی 2022 به قطر رسید و در هتل الریان دوحه مستقر شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: اینکه دشمنان بعد از اجرای همه گزینه‌های روی میز به چاقوکشی، اغتشاشات و چند فحش دلخوش کرده‌اند از روی استیصال آنان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: کارلوس کی‌روش در دیدار با رییس جمهور جملاتی را درباره وضعیت تیم ملی بر زبان آورد و البته قول مهمی به آیت‌الله رییسی داد.

وب‌گاه فرارو

کارلوس کی‌روش در دیدار با رییس جمهور جملاتی را درباره وضعیت تیم ملی بر زبان آورد و البته قول مهمی به آیت‌الله رییسی داد.

خبرگزاری دانا

نماینده مقام معظم رهبری با خانواده مجروحین و شهدای اغتشاشات اخیر در زاهدان دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانا

معاون امور استان‌های صداوسیما گفت: دشمنان تمام توان خود را علیه انقلاب به‌کار گرفته‌اند به گونه‌ای که 298 شبکه فارسی زبان و ده‌ها شبکه ضد نظام و سلامی برنامه تولید و پخش می‌کنند.

خبرگزاری دانا

علی رضایی از اهتمام ویژه شرکت ملی نفت برای رفع محرومیت در مناطق مختلف کشور خبر داد.

خبرگزاری دانا

پیمان ترکمانه بر لزوم تعامل دستگاه های اجرایی با این نهاد برای رفع محرومیت ها تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

استاد دانشگاه در یادداشتی نوشت: با پیشنهاد آقای خاتمی برای خود اصلاحی نظام که او را انسان معقولی میشناسم موافقم و چند راهکار عملیاتی برای اجرای آن پیشنهاد می کنم.

خبرگزاری دانا

در راستای پویش اهدای بسته های آموزشی به دانش آموزان نیازمند مناطق نفت و گاز خیز کشور بیش از 4 هزار بسته آموزشی برای توزیع به کمیته امداد استان کرمانشاه تحویل داده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه عراق درباره حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌ها بیانیه داد.