دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شورای شهر تهران

شورای شهر تهران

وب‌گاه خبر آنلاین

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پیگیری شورای شهر تهران و همراهی وزرات کشور، سرانجام مشکل واگن‌های وارداتی از چین حل شد و در ماه‌های آتی واگن‌های جدید وارد چرخه خدمت‌رسانی خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با پیگیری شورای شهر تهران و همراهی وزرات کشور، سرانجام مشکل واگن‌های وارداتی از چین حل شد و در ماه‌های آتی واگن‌های جدید وارد چرخه خدمت‌رسانی خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

با پیگیری شورای شهر تهران و همراهی وزرات کشور، سرانجام مشکل واگن‌های وارداتی از چین حل شد و در ماه‌های آتی واگن‌های جدید وارد چرخه خدمت‌رسانی خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه حداقل باید شرکت نسبت به تجدید ارزیابی اقدام می‌کرد که مشمول ماده 141 قانون تجارت نشود، گفت: مسئولان شرکت به فکر چاره بیفتند، شواهد نشان می‌دهد وضعیت شرکت کنترل ترافیک به شکل ساماندهی شده‌ای در حالت اضمحلال است و در حالی که اگر به سوابق سال‌های پیش نگاه کنیم هیچ کدام از این مشکلات وجود نداشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین حجازی، مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد در دویست و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حسابرسی شرکت نوسازی عباس آباد در سال‌های 1400 و 1401 گفت: در شرکت نوسازی اراضی عباس آباد حساب دائمی و سالیانه داریم. از ابتدای تأسیس شرکت عدد مالیاتی وجود داشته که روبه کاهش است. در حساب سالیانه درآمد شرکت روبه رشد...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با اشاره به اینکه طرح جامع پسماند مهم‌ترین سند قانونی فراروی ما در شهرداری است، گفت: «براساس این طرح سطل‌های زباله در تهران هوشمند می‌شود.»

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله عدم ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی، وضعیت آبیاری فضای سبز و... پرداختند.

وب‌گاه فرارو

قیمت یا هزینه بلیت مترو در صورت استفاده از کارت بلیت آن، به‌صورت هوشمندانه محاسبه می‌شود. در واقع، این هزینه تابع مسافت طی‌شده با مترو بوده و به ازای هر کیلومتر 147 قیمت پایه ورود به مترو افزوده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای شهر تهران از برگزاری جلسه اعضای شوراهای ادوار گذشته در روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌ماه) به مناسبت روز ملی شوراها، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند؛ امکان اسکان 5 میلیون زلزله زده وجود داد؟ زلزله تهران به بیخ گوش پایتخت است. مدتهاستدر شرق تهران زلزله هایی می اید هر چند زمین‌لرزه تهران خفیف است اما می توانست یک زلزله 7/5 ریشتری در تهران باشد و زلزله ای که سال‌هاست ترس آن با شهروندان تهرانی است و کارشناسان آن را فاجعه قرن توصیف کرده‌اند رخ دهد. چندی پیش تلفات زلزله احتمالی تهران اعلام شد. رییس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور دویست و بیست نهمین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به حادثه آتش سوزی در پایانه شرق تهران گفت: پنجشنبه هفته گذشته حادثه تلخی در پایانه شرق در دست ساخت رخ داد و متاسفانه در اثر این حادثه 6 نفر از اتباع افغانستانی و کسانی که برای کار به تهران آمده بودند...

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد که حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده و فقط وعده ورود خودروی برقی داده شده و شواهد و گزارشی از عملکرد اجرایی وجود ندارد.

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی را که قرار بود از اول اردیبهشت ماه اعمال شود، تشریح کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرده است که واردات تاکسی های برقی توسط بخش خصوصی صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرداری برای دعوت زنان به رعایت حجاب بنر قابل تاملی را مقابل شهرداری و ناحیه های مربوط به آن نصب کرد. به گزارش عرشه آنلاین، شهرداری برای دعوت زنان به رعایت حجاب بنر قابل تاملی را مقابل شهرداری و ناحیه های مربوط به آن نصب کرد.