دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شورای شهر تهران

شورای شهر تهران

وب‌گاه فرارو

ماجرا از این قرار است که صبح روز جمعه یکی از سایت‌های خبری اغلب منتقد و مخالف شهرداری تهران مدعی قطع درختان ضلع شمال‌شرقی پارک ستارخان در مجاورت خیابان نازگل شد و به نقل از یک شهروند از تخریب محدوده‌ای بالغ بر 200مترمربع در این بوستان خبر داد. در این رابطه حتی تصویری مجهول در فضای مجازی منتشر شده است که مثلا نشان از قطع تعداد قابل توجهی از درختان پارک ستارخان دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده و فقط وعده ورود خودروی برقی داده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی سلامت شهر تهران را ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله عدم ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی، وضعیت آبیاری فضای سبز و... پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران در تبلیغات محیطی به آموزش‌های شهروندی توجه بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: در مورد اتوبوس‌های برقی داخلی فکر نمی‌کنم تا پایان امسال هم بتوانند این اتوبوس‌ها را بسازند تا در اختیار قرار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه مشترک کمیسیون برنامه و بودجه و فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، بهای خدمات فرهنگی و هنری در مجموعه‌های وابسته به اداره کل بانوان و سازمان فرهنگی و هنری بررسی شد.

خبرگزاری تسنیم

جایگزینی تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و خودروهای شخصی بنزینی با خودروهای برقی ضرورتیست که در حال حاضر کسی نسبت به اهمیت آن، تردیدی ندارد اما چرا با این وجود، در عمل حرکت به این سمت بسیار کند بود؛ جواب این مسئله را با سخنگوی شورای شهر تهران در میان گذاشتیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: سرانه سلامت در شهر تهران با توجه به جمعیت شهر تهران در مقایسه با بسیاری از استانها در وضعیت مطلوب قرار ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: حریم کوشک امیر سلیمانی واقع در منطقه 15 تهران پس از مدت‌ها تعیین شده است.

وب‌گاه گسترش

ورود اتوبوس های برقی می تواند نقش موثری در کاهش آلودگی هوا داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از تکمیل تدوین طرح جامع آب خام شهر تهران در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره احداث هتل در بوستان‌های جنگلی گفت: این موضوع مصوبه شورای شهر تهران را دارد که بر اساس آن 5 هتل در بحث گردشگری و بومگردی در بوستان‌های جنگلی ساخته شود.

وب‌گاه فرارو

عبدالمطهر محمدخانی درباره راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران اظهار کرد: «یکی از برنامه‌های شهرداری تهران در دوره مدیریت جدید در حوزه ارتباطات، تأسیس خانه روزنامه‌نگاران بود.»

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: از زمانی که قرار شده که این نوع از اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی وارد پایتخت شوند، هجمه‌های زیادی به این موضوع وارد شده است.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در خرداد امسال خبر داد.