دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شورای شهر تهران

شورای شهر تهران

وب‌گاه گسترش

با توجه به تصمیم گیری شورای اسلامی شهر تهران، نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال 1403 با افزایشی بین 16 تا 45 درصد مواجه شده است و این افزایش از اول اردیبهشت به اجرا درآمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو از امروز افزایش می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه‌های 1403 حمل و نقل عمومی پایتخت، 16 تا 45 درصد افزایش پیدا کرد و از امروز اول اردیبهشت اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ «آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران» با حضور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، احمد قیومی فرماندار استان تهران و سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد. سید محمدحسین حجازی با تاکید بر شرایط خاص کشور گفت: «در حال حاضر شرایط کشور، شرایط خاصی است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزرای دانشجو، تهرانی‌ها در سال های نچندان دور، شاهد وضعیت رو به بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوسرانی بودند، اگرچه همچنان نیازها و خلاءهایی وجود داشت اما تغییرات مشهود و امیدبخشی به چشم می‌خورد با این حال، این روند به جای تداوم پیشرفت بین سالهای 96 تا 1400 با کندی و حتی پسرفت مواجه شد و به تدریج شاهد وضعیت نامطلوبی در مترو و اتوبوسرانی شهر تهران شدیم. با...

خبرگزاری تسنیم

با همراهی دولت طی 2 سال اخیر در حوزه حمل و نقل عمومی تهران که سال‌هاست با کمبود و فرسودگی شدید ناوگان مواجه است، اتفاقات خوبی افتاده اما اکنون در بزنگاهی قرار داریم که بار دیگر آزمونی برای مسئولان دولتی محسوب می‌شود!

خبرگزاری تسنیم

پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام در دوره ششم مدیریت شهری به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و مسئولان شهری بنا دارند در یک بازه زمانی آن به را به بهره‌برداری برسانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای شهر تهران گفت: تکمیل شاخه غربی پروژه یادگار امام (ره) پروژه‌ای پیچیده، اما راهگشاست و رفع معارضین این پروژه در حال اتمام است.

خبرگزاری تسنیم

ورود واگن‌های وارداتی از چین به تهران همچنان با اما و اگر روبرو است و این در حالی است با گذشته فروردین‌ماه 1403 مشکل از سوی وزارت کشور حل نشده است و بنا بر گفته رئیس شورای شهر تهران با این شرایط مشکل مردم در حوزه حمل و نقل باقی خواهند ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران از افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس، تاکسی و مترو خبر داد و گفت که نرخ جدید کرایه‌ها از روز شنبه - اول اردیبهشت - اعمال می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شهر تهران از افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از خبر داد. رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شهر تهران از افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر...

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تشکری هاشمی با تأکید بر اینکه فرمانداری نرخ گذاری‌ها را تأیید کرده است، گفت: بر همین اساس افزایش نرخ ها از شنبه اول اردیبهشت ماه سال‌جاری لازم الاجراست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه کمیته حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با حضور سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، سید محمد آقامیری عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران و شهریار افندی زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران برگزار شد. تشکری هاشمی: به دنبال ایجاد دوچرخه‌سوار هستیم نه مسیر دوچرخه سواری در...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد بهای تاکسی ها در سال جاری نیز با تأکید بر اینکه حداکثر رشد 45 درصد برای نرخ کرایه تاکسی‌ها خواهیم داشت، گفت: البته دقت داشته باشید که در مورد سرویس دهی تاکسی‌های خطی، ضریب شیب معابر محاسبه می‌شود یعنی بطور متوسط 15 درصد نرخ افزایش می‌یابد که البته این معابر شناسایی و اعلام عمومی خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.