دوشنبه 9 مهر 1403

شیخ نعیم قاسم: رژیم صهیونیستی با مبارزان نمی جنگند، بلکه بی گناهان را به قتل می رساند

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
شیخ نعیم قاسم: رژیم صهیونیستی با مبارزان نمی جنگند، بلکه بی گناهان را به قتل می رساند

شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه اسرائیل مرتکب جنایت و کشتار در همه مناطق لبنان شده و به غیرنظامیان و مراکز بهداشتی حمله کرده است، بیان کرد: رژیم صهیونیستی با مبارزان نمی جنگند، بلکه بی گناهان را به قتل می رساند.

شیخ نعیم قاسم در نخستین سخنرانی خود بعد از شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل فقید حزب الله افزود: سید حسن نصرالله در میدان جهاد و مبارزه تا زمان زنده بودن حضور داشت و حامل خط مشی امام خمینی (ره) و در مسیر و خط مشی امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله در مسیر حمایت از قدس حرکت کرد و دوستدار مجاهدان و با آنها مانوس بود.

شیخ نعیم قاسم اضافه کرد: فقدان حبیب، عزیز و رهبر خود را به امام زمان (عج)، ولی امر آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدان و خانواده ایشان و لبنان و منطقه و جهان و آزادگان تسلیت عرض می کنیم.

خبر مرتبط شهادت یکی از رهبران حماس در لبنان + عکس

جنبش حماس طی بیانیه‌ای امروز دوشنبه اعلام کرد که «فتح شریف (ابو الأمین)» فرمانده و رهبر جنبش حماس در لبنان و عضو رهبری این جنبش در خارج از فلسطین به شهادت رسیده است.

وی با بیان اینکه اسرائیل مرتکب جنایت و کشتار در همه مناطق لبنان شده و به غیرنظامیان و مراکز بهداشتی حمله کرده است، افزود: رژیم صهیونیستی با مبارزان نمی جنگند، بلکه بی گناهان را به قتل می رساند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اضافه کرد: آمریکا شریک جرم است و انواع حمایت های سیاسی و نظامی و.. را به طور نامحدود از رژیم صهیونیستی می کند، اما ما فرزندان امام حسین (ع) هستیم و پیروزی را رقم می زنیم.

این خبر تکمیل می شود.....

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

شیخ نعیم قاسم: رژیم صهیونیستی با مبارزان نمی جنگند، بلکه بی گناهان را به قتل می رساند 2