شنبه 8 اردیبهشت 1403

صعود سن ایچ ساوه به رده دوم لیگ برتر فوتسال

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
صعود سن ایچ ساوه به رده دوم لیگ برتر فوتسال

هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال با برگزاری 3 دیدار به صورت همزمان آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 3 دیدار به صورت همزمان از ساعت 16 شروع شد و سایر بازی‌ها هم فردا برگزار می‌شود.

در بازی‌های امروز تیم فوتسال سپاهان اصفهان به مصاف سن ایچ ساوه رفت و در پایان این مسابقه شاگردان محسن حسن زاده در تیم سن ایچ ساوه موفق شدند حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو بردارند. سن ایچ با این پیروزی 44 امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد. سپاهان هم با این شکست 23 امتیازی باقی ماند و جایگاه هشتم جدول را به خود اختصاص داد.

در دیگر بازی امروز تیم‌های مقاومت البرز و زندی بتن کلاردشت در سالن انقلاب کرج رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان این بازی تیم مقاومت البرز موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف مازندرانی خود عبور کند. مقاومت با این برتری 43 امتیازی شد و توانست موقتا جایگاه مس سونگون را در رده چهارم بگیرد و تیم زندی بتن کلاردشت هم با 23 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

آخرین بازی امروز هم بین تیم‌های چیپس کامل مشهد و مجتمع فردوس قم برگزار شد که در پایان نماینده مشهد توانست با نتیجه 3 بر 2 برابر فردوس قم به پیروزی دست پیدا کند. چیپس کامل با این پیروزی 22 امتیازی شد و در جایگاه دهم جدول قرار دارد و نماینده قم هم با 20 امتیاز جایگاه یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است.

سایر مسابقات لیگ برتر فردا برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار گیتی پسند اصفهان به مصاف راگای تهران می‌رود و مس سونگون هم رو در روی فولاد زرند ایرانیان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید