یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به بوشهر گفت: پروژه آب شیرین‌کن به بهره‌برداری می‌رسد که شهرهای متعدد جم، سیراف، بوشهر و... را تامین آب می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از آغاز رقابت نخبگان مهارتی در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر پروژه واردات خودرو گفت: تاکنون 95 هزار درخواست ثبت سفارش صورت گرفته و 5000 درخواست نیز در مرحله تایید است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه بیش از 500 هزار دستگاه خودروی داخلی از هفته آینده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر طرح واردات خودرو وزارت صنعت معدن و تجارت از انجام 51هزار ثبت نام برای واردات خودرو تا شب گذشته خبر داد و گفت: ثبت‌نام تا ساعت 18 فردا ادامه دارد و فعلا تمدید نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌های مقیاس کوچک سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر وزارت نیرو (ساتبا) از آغاز طرح واگذاری و بهره برداری از 2 هزار سامانه خورشیدی تولید برق پنج کیلوواتی در آذربایجان شرقی خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس که پیش از این در مصوبه‌ای خانه های لوکس بالای 20 میلیارد تومان را از پرداخت مالیات معاف کرده بودند، در مصوبه‌ای جدید، این دسته از خانه‌ها را نیز بار دیگر مشمول پرداخت مالیات کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک اقتصاددان گفت: در حالت طبیعی وقتی قیمت دلار بالا می‌رود قیمت مسکن کاهش می‌یابد چون ارزش آن بر اساس ارز داخلی است. اما در تهران برخی بانک‌ها و موسسه های اقتصادی که در املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کرده‌اند با معاملات صوری قیمت آپارتمان را بالا می‌برند.

خبرگزاری مهر

مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت با بیان اینکه قیمت خودروهای وارداتی توسط سازمان حمایت تعیین می شود، از تحویل اولین خودروها تا پایان سال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیش از 24 کیلومتر از کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور فردا (پنجشنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: لاشه پیروز برای کالبدشکافی انتقال داده و برخی آزمایش‌های دامپزشکی لازم روی آن انجام می‌شود. سپس تاکسیدرمی خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

محمدحسین پروانه - کارشناس صنعت خودرو

وب‌گاه گسترش

این روزها در بازار و صنعت خودرو، تعدد تصمیمات و ناگهانی و متناقض بودن آنها به حدی رسیده که باید به‌طور لحظه‌ای از آخرین تصمیمات خبر بگیریم تا بدانیم چه بر سر آن آمده است.

خبرگزاری تسنیم

مستند "زندگی روی آب" روایت زندگی کسانی است که در شرایط سخت کار می‌کنند، تا گاز خانه‌های ایرانیان لحظه‌ای قطع نشود.