یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با تصویب آئین‌نامه قانون اصلاح ماده 5 قانون بیمه کارگران ساختمانی، به زودی امکان بیمه‌شدن کارگران ساختمانی جدید و تکمیل پوشش بیمه‌ای این قشر فراهم می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

داستان زندگی جورجینا رودریگز پیش از آشنایی با کریستیانو رونالدو کاملا به نحوه دیگری رقم می‌خورد

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی در یک اقدامی نرخ ارز ETS را 30 درصد افزایش داده است به این ترتیب و در صورت اعمال این نرخ در محاسبه حقوق ورودی کالاها درآمدهای دولت به دلیل افزایش نرخ ارز افزایش خواهد یافت در نتیجه برای جلوگیری از این شائبه دولت باید اقدامی انجام دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایطی که مدیران خودروساز آبی و نارنجی جاده مخصوص امید زیادی به فروش دو محصول لاکچری خود یعنی تارا و شاهین در سال جاری بسته بودند اما شاهد بودیم که کورس این دو خودرو در جاده مخصوص نافرجام ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به 23 درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو امروز نیز با نوساناتی همراه شد. با توجه به نوسانات نرخ دلار، قیمت برخی از خودروها امروز با کاهش مواجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد برای برخی استان‌های جنوبی کشور از احتمال وقوع سیلاب، ریزش تگرگ و خسارت به دامداران و کشاورزان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه از آغاز ساخت اَبر پروژه ریلی ایران با همکاری روس ها از اواخر 2023 خبر داد و گفت: مطالعات نهایی خط‌آهن رشت - آستارا طی 6 ماه انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهم‌ترین مساله این است که دستمزد کارگران همواره از نرخ تورم عقب‌تر بوده و پس از یک‌سال تحمل تورم بالا دستمزد‌ها مشخص می‌شود و این میزان دستمزد اصلا ارتباطی هم به تورم انتظاری در سال بعد ندارد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: بعد از آزمون استخدامی آموزش و پرورش که 8 اردیبهشت سال 1402 برگزار می‌شود، به کارگیری نیروی خرید خدمات آموزشی در آموزش و پرورش ممنوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر رصدخانه مهاجرت ایران ممنوع‌المصاحبه شده‌است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در ارتباط تصویری برخط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان با رئیس سازمان صنایع کوچک و صنایع دستی جمهوری چک، بر آمادگی دو کشور برای تعمیق روابط اقتصادی با تکیه بر ظرفیت‌های بنگاههای کوچک و متوسط (SME) تاکید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با وجود رشد بیشتر شاخص‌ها، دیروز ارزش معاملات خرد کاهش پیدا کرد و برای سومین روز متوالی خروج پول حقیقی تداوم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خروج پول از صندوق‌های درآمد ثابت همچنان ادامه دار است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: 973 میلیارد تومان حقوق دولتی طی 9 ماهه سال جاری در استان وصول و به حساب خزانه واریز شد.