شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل امور آسیب‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بررسی و تحلیل سیاستی مسئله بازماندگی از تحصیل به‌خصوص در اقشار ضعیف و کم‌برخودار خبر داد و گفت: در صددیم با استفاده از اطلاعات پایگاه رفاه ایرانیان، شناسنامه اقتصادی اجتماعی خانوار این گروه را تکمیل و حضور کودکان محروم از تحصیل، در مدرسه را به‌ویژه در خانواده‌هایی که در دهک‌های پایین درآمدی زندگی می‌کنند و یا...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت ایتالیا در حالی قصد دارد برای مقابله با آثار رکودی افزایش قیمت انرژی به کسب‌وکارهای این کشور تسهیلات بپردازد که این کشور در منطقه یورو بالاترین سطح تسهیلات کرونایی معوقه را در اختیار دارد. کارشناسان بر این باورند با توجه به چشم‌انداز رکودی اقتصاد این کشور، این تسهیلات جدید وضعیت شکننده‌ای را در اقتصاد این کشور به‌وجود می‌آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: فروش محصولات نو به مالکان خودروهای فرسوده یکی از طرح‌های جدید خودروسازان است که 20 درصد از ظرفیت قرعه‌کشی‌ها را به خود اختصاص داده است. اما مخاطبان تجارت‌نیوز اطلاع داده‌اند که ایران خودرو در تحویل خودرو در تعهدات خود در این زمینه عمل نکرده است. اما این شرکت به چنین ادعایی چیست؟

خبرگزاری دانا

ایزدی گفت: احیاء واحدهای تولیدی راکد، استراتژی و یکی از راهبردهای اساسی و اولویت اقتصادی استان، سازمان صمت فارس و وزارت صمت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مخبر بیان کرد: وی ادامه داد: ایران از دستاوردها و توانمندی‌های گسترده‌ای در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه دانش بنیان برخوردار است و اگر زمینه فعالیت تجار و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در عراق فراهم شود، می‌توانند کارهای مؤثری در جهت رفع نیازهای عراق انجام دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پاسخ دهد که ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر و احداث یک میلیون واحد مسکونی در یک سال چه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور امنیت ایران و عراق را جدایی ناپذیر دانست و تاکید کرد: انتظار داریم دولت عراق اجازه ندهد که از خاک این کشور تهدیدی برای امنیت ایران ایجاد شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رییس جمهور با اشاره به روابط نزدیک و مستحکم تهران - بغداد گفت: امنیت، اقتدار، ثبات، تمامیت ارضی و نقش منطقه ای و بین المللی عراق از اهمیت ویژه ای برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و امیدوارم شاهد پیشرفت دولت و ملت این کشور باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار خودرو در حالی روند افزایش قیمت به خود گرفته که طی دو روز گذشته نرخ دلار ثابت بوده و این امر موجب شده تا فعالان بازار از جدایی مسیر خودرو از دلار خبر دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هیات وزیران به پیشنهاد وزارت تعاون با افزایش کمک هزینه پرداختی سازمان بهزیستی به مراکز غیردولتی بابت نگهداری، مراقبت و خدمات توانبخشی، آموزشی و حق پرستاری از محل اعتبارات تخصیصی سازمان مذکور موافقت کرد

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه 3.5 میلیون نفر جامانده سهام عدالت شناسایی شدند، گفت: به‌ازای هر نفر رقمی معادل 10 میلیون تومان سهام در نظر گرفته شده، اما تاکنون پرتفوی سهام به مرحله نهایی نرسیده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.