شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «احمد نعمت‌بخش» افزود: بار‌ها و بار‌ها از تریبون‌های مختلف اعلام کرده‌ایم قیمت‌گذاری دستوری بلای جان صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشور شده است و واکاوی آمار‌های خودروسازان بزرگ در بورس و سامانه کدال هم موید همین مساله است. وی بیان داشت: آمار‌ها نشان‌دهنده آن است که ایران‌خودرو و سایپا از ابتدای امسال تاکنون هر یک پنج هزار میلیارد تومان زیان داده‌اند...

وب‌گاه عصر ایران

مجلس یازدهم به منظور رفع تحریم، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را تصویب کرد و برای خنثی سازی تحریم، برنامه اصلی خود را تصویب بسته «تحول در قوانین اقتصادی» کشور قرار داد که تاکنون بخش مهمی از این قوانین را تصویب کرده و بقیه در مسیر تصویب قرار دارد

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: پنج واحد صنفی استان در یک هفته گذشته به دلیل نقض دستورالعمل‌هایی بهداشتی پلمب و پروانه کسب و کار یک واحد صنفی هم به دلیل تکرار تخلفات بهداشتی تا اطلاع بعدی باطل است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس گفت: مجلس یازدهم اولویت خود را در درجه اول به اقتصاد و در درجه دوم به برخی مسائل زمین مانده فرهنگی و اجتماعی اختصاص داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کانون سراسری کامیون داران ایران گفت: رانندگان کامیون ها اعتصاب نکرده و همواره در حال حمل کالا از بنادر و پایانه های ترانزیتی هستند.

خبرگزاری تسنیم

آب شرب شهر کرج 25 درصد از منابع آب سطحی و 75 درصد از منابع آب زیرزمینی تأمین می‌شود که با توجه به اینکه آسیب‌پذیری، آلودگی و ریسک خطر فقدان آب زیرزمینی به شدت بالاتر از منابع آب سطحی است، به نظر می‌رسد زنگ خطر تأمین آب شرب کرج به صدا در آمده باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو دقایقی پیش با استقبال مقام‌های ترکمنی وارد فرودگاه «عشق‌آباد»، پایتخت کشور ترکمنستان شد.

وب‌گاه گسترش

مشتریان نهایی محصولات ایران خودرو امروز 9 آذر 1401 از طریق قرعه‌کشی با حضور نهاد‌های نظارتی انتخاب خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد. اما سطح معاملات پایین است. کارشناسان دلیل افزایش قیمت را وجود تورم عمومی در کشور می‌دانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی در آستانه روز مجلس گزارشی از عملکرد نمایندگان خانه ملت قرائت کرد.

خبرگزاری دانا

جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: طبق اعلام قبلی در هفته جاری بیش از 2 هزار دستگاه خودرو در بورس کالا عرضه خواهد شد. در این خصوص، برنامه میز اقتصاد با موضوع معایب و مضرات مدل های عرضه و قیمت گذاری خودرو حاوی نکات چالشی بین قالیباف سخنگوی وزارت صمت، طاهری رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی و جهرمی قائم مقام بورس کالا بود.

خبرگزاری مهر

قاسم زاده گفت: واردات آب موضوعی است که اصلاً در وزارت نیرو حتی مورد بحث قرار نگرفته است، زیرا چنین مسأله‌ای از نظر ما غیر فنی بوده و در وزارت نیرو مطرح نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قرارداد سفید امضاء هیچ مبنای حقوقی و اجرایی ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد. اما سطح معاملات پایین است. کارشناسان دلیل افزایش قیمت را وجود تورم عمومی در کشور می‌دانند.