شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ فرید کریمی زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مالکانی که نسبت به تعویض پلاک قدیم خودروی خود اقدام نکنند از دریافت هرگونه خدمات شماره گذاری مانند المثنی مدارک مفقودی و مرخصی محروم خواهند شد و بزودی پلاک قدیم اروند در زمره پلاک‌های غیرمجاز و مشمول جریمه و از تردد آن‌ها نیز جلوگیری خواهد شد. وی افزود: دارندگان خودرو‌های اروندی با پلاک...

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور امنیت ایران و عراق را جدایی ناپذیر ارزیابی کرد و گفت: انتظار داریم دولت عراق اجازه ندهد که از خاک این کشور تهدیدی برای امنیت ایران ایجاد شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو از رشد قیمت سایپایی‌ها همزمان با پرطرفدارهای ایران خودرو حکایت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: شرکت آب منطقه‌ای تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اعلام اینکه فقط چند روز آب برای مصرف تهران باقی مانده است مقایسه ای متناسب نبوده و بدون در نظر گرفتن تمامی شرایط است و چنین مقایسه ای صحیح نیست.

خبرگزاری مهر

هیئت دولت با افزایش کمک هزینه پرداختی سازمان بهزیستی به مراکز غیردولتی بابت نگهداری، مراقبت و خدمات توانبخشی، آموزشی و حرفه‌آموزی معلولان موافقت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شریعتی نیاسر گفت: در برنامه هفتم و قانون بودجه 1402 برای تامین نیاز‌های نیروی دریای ارتش در حوزه انرژی توجه ویژه‌ای خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه سود سهام عدالت سال جاری در 2 مرحله واریز می‌شود، گفت: تلاش می‌شود تا مرحله نخست سود سهام در پایان آذر ماه یا ابتدای دی ماه به حساب سهامداران واریز شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از نشست امروز این کمیسیون برای بررسی مشکلات و معضلات تأمین سوخت شناورهای نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور جانشین فرماندهی این نیرو و تعدادی از همکاران وی خبر داد.

خبرگزاری دانا

وزارت اقتصاد اعلام کرد: ثبت سفارش و واردات لوازم خانگی از سال 97ممنوع شده و این ممنوعیت اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی در سومین اجلاس سراسری خود در بیانیه‌ای بر ارتقا کیفیت عملکرد آموزشی به عنوان وظیفه اصلی حوزه آموزشی دانشگاه‌ها و رعایت نظم و انضباط و اجرای قوانین آموزشی برای تمام اعضای هیات علمی و دانشجویان تاکید کردند. در این بیانیه آمده است: بی شک در زمانه فعلی و در دنیای امروز تلاش جبهه استکبار توقف و مقابله با پیشرفت‌های...

خبرگزاری مهر

با بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای متخصص و کارشناس داخلی در مدت دو سال، عملیات اجرایی طرح آبرسانی به شهر سنندج با ظرفیت تأمین آب به میزان 57 میلیون مترمکعب در سال پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات وزیران آیین نامه اجرایی ماده (5) قانون جهش تولید دانش بنیان درخصوص واگذاری بلاعوض دارایی‌های فکری، دستاوردهای پژوهشی و حق بهره برداری از آنها به شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان را به تصویب رساند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سورپرایز دولت برای حقوق کارگران | افزایش حقوق کارگران بالاخره اعمال می‌شود

خبرگزاری دانا

تهران - ایرنا - رییس سازمان خصوصی سازی از تصیمیم گیری در مورد واگذاری سهام مدیریتی باشگاه استقلال و پرسپولیس در جلسه آینده هیات واگذاری خبر داد و گفت: توافق شده تا خودروهای پرتیراژ به فهرست عرضه خودروها به بورس کالا اضافه شود و تا پایان سال شاهد حذف قیمت‌گذاری دستوری در محصولات ایران خودرو و سایپا باشیم.