شنبه 14 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

برای تأمین آب شرب مطمئن و پایدار مردم شهر سنندج، پروژه آبرسانی به تصفیه‌خانه این شهر به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در اخبار آمده که قرار است سد چم‌شیر در دی ماه آبگیری شود.

وب‌گاه گسترش

شاخص کل بورس امروز توانست با سبزپوشی کار خود را به پایان برساند؛ با این‌حال ارزش سهام عدالت امروز چقدر شد؟

خبرگزاری مهر

اولین صندوق پژوهش و فناوری خطرپذیر شرکتی (CVC) حوزه آهن و فولاد مجوز گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

پراید صندوقدار صفرکیلومتر امروز دوشنبه هشت آذر در بازار معادل 200 میلیون معامله می‌شود. قیمت رانا LX و پژو 405 به 300 میلیون رسیده است

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دفتر نمایندگی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در بغداد، افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو برای توسعه و تحکیم روابط دوجانبه در حوزه‌های مختلف، صبح روز چهارشنبه عازم ترکمنستان شده و با معاون رئیس الوزرا و جمعی از وزرا و مقام های ارشد آن کشور، دیدار می‌کند.

خبرگزاری مهر

دفتر نمایندگی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در عراق، در پایتخت این کشور افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی بر رعایت نظم و انضباط و اجرای قوانین آموزشی برای تمام اعضای هیات علمی و دانشجویان تاکید کردند.

خبرگزاری دانا

معاون وزیر کار گفت: سرانه اشتغال در قانون 50 میلیون تومان بود که در کارگروه ملی ایجاد اشتغال پایدار به 300 میلیون تومان افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر نمایندگی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران در عراق، در پایتخت این کشور افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بحث آلودگی هوا در مناطق مختلف کشور از آن دست موضوعاتی است که همواره مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار دارد؛ اما در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که از آن به قطب تولید گاز کشور نام برده می‌شود و شمار واحدهای صنعتی پالایشگاهی و پتروشیمی مستقر، آن را به وزنه‌ای در اقتصاد انرژی کشورمان بدل کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو برای توسعه و تحکیم روابط دوجانبه در حوزه‌های مختلف، صبح روز چهارشنبه عازم ترکمنستان شده و با معاون رئیس الوزرا و جمعی از وزرا و مقام های ارشد آن کشور، دیدار می‌کند.

وب‌گاه گسترش

وزیر صمت وعده داده که تا پایان 1402 تراز تجاری مثبت می شود این در حالیست که آمار 8 ماهه نشان می دهد عمده صادرات مواد اولیه ارزان و تراز تجاری با یک رکورد بیش از 4 میلیارد دلار منفی بوده است.

خبرگزاری دانا

وزیرکار درباره پرداخت تسهیلات گفت: به دنبال این هستیم که تا 4 ماه آینده بتوانیم 11 تا 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستاییان و عشایر جذب و پرداخت شود.