یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ایران خودرو پنج خودروی خود شامل دو محصول مونتاژی و سه محصول داخلی را از گردونه قرعه کشی خارج کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: شرکت‌های فعال ارس برای برخورداری از مزیت قانونی معافیت مالیاتی در مناطق آزاد، باید حداقل 30 درصد از گردش مالی خود را در یکی از شعب بانکی مستقر در این منطقه انجام دهند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: حدود 6 هزار واحد مسکن ملی برای متقاضیان در شهرهای مختلف استان در حال ساخت است که سه هزار و 500 واحد آن در سنندج قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

تور خطوط تولید را از کارخانه 56 و مرسدس اس - کلاس آغاز می کنیم و سپس به سراغ دیگر نام های مطرح در صنعت خودروسازی جهان می رویم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دبیرخانه شورای‌عالی اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت سیزدهم در سامانه جامع رصد، پایش و نظارت بر اشتغال به 800 هزار نفر که درصدد ایجاد اشتغال بوده‌اند خدماتی جمله صدور مجوز، تسهیلات و مشاوره ارائه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: هفته‌نامه اکونومیست، چاپ لندن روی جلد خود طرحی از نقشه اروپا را که یخ زده و قندیل بسته منتشر کرده تا وضعیت زمستان اروپا و بحران گازی آن قاره را به تصویر بکشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موضوع نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور به منظور کاهش آلودگی هوا از سال‌ها پیش مطرح بوده اما همچنان به طور کامل انجام نشده است.

خبرگزاری دانا

بحران انرژی در آمریکا در پی تحریم روسیه و تصمیم اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت، سرانجام دولت جو بایدن را وادار به تجدید نظر در تحریم‌های نفتی این کشور علیه ونزوئلا کرد تا تولید نفت و واردات آن را از این کشور آمریکایی لاتین افزایش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موافقت‌نامه جامع همکاری‌های 20ساله بین ایران و روسیه دی 1400 در سفر ابراهیم رئیسی به روسیه مطرح شد و در آبان ماه سال جاری ایران و روسیه در شانزدهمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی با هدف گسترش روابط دو کشور چهار سند همکاری امضا کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

طبق تحقیق‌های جهانی، خودروها سه آلاینده اصلی را منتشر می‌کنند که شامل ذرات معلق، مونواکسید کربن و دی اکسید نیتروژن می شود. «ذرات معلق» مخلوطی از ذرات جامد و قطرات مایع موجود در هوا هستند که در ایجاد مه اتمسفر نقش داشته و می‌توانند آسیب جدی به ریه افراد داشته و حتی وارد جریان خون شوند. مونوکسید کربن (CO) نیز از دود خودروهایی که سوخت‌های فسیلی استفاده کنند، حاصل می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هر چند وقت یک بار قیمت جدیدی از پروژه های نهضت ملی مسکن به گوش می‌رسد و نگرانی های متقاضیان این طرح برای تامین آورده دو چندان می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: از کل مساحت تهران شش درصد آن پهنه پرمخاطره و فرسوده ارزیابی شده اما 37 درصد جمعیت پایتخت در این محدوده‌ها زندگی می‌کنند که اغلب مناطق 9 تا 16 را شامل می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تندر 90 پلاس اتوماتیک امروز شنبه پنجم آذر رکورددار افزایش قیمت بین داخلی‌ها لقب گرفته است. گران‌ترین خودرو داخلی در بازار آزاد نزدیک 700 میلیون معامله می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

پس از اینکه دولت ونزوئلا و مخالفانش اعلام کردند که مذاکرات سیاسی را از سر خواهند گرفت، آمریکا روز شنبه با صدور مجوزی به شرکت شورون این کشور اجازه داد نفت یا فرآورده های نفتی تولید شده توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری خود در ونزوئلا را وارد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خزانه‌داری آمریکا تحریم عرضه نفت ونزوئلا را لغو کرد.