یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده مردم اراک گفت: وزیر نفت هر جا کم می‌آورد، از شورای عالی امنیت ملی مایه می‌گذارد، این در حالی است که طبق قانون وزارت نفت وظیفه تامین سوخت استاندارد را دارد.

خبرگزاری مهر

آخرین اطلاعات دریافتی از 2465 تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، کاهش 4.6درصدی تردد را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانا

قیمت خودرو امروز یکشنبه 6 آذر 1401 اعلام شد که بر این اساس قیمت تیبا و پراید و تعدادی از خودروهای داخلی اعلام شد.

خبرگزاری مهر

قم - «امیری زاده» جوان کارآفرین قمی است که با تولید و توزیع سالانه 5 هزار قطعه گوشت قرقاول تلاش کرده تا بخشی از نیاز استان قم را تأمین کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آصفری گفت: وزیر نفت هر جا در اجرای وظایف قانونی خود در راستای تحقق قانون هوای پاک کم می‌آورد از شورای عالی امنیت ملی استفاده می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برنامه ریزی برای ورود پهپاد اطفا حریق و ربات به ناوگان این سازمان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بی‌ام‌و ایکس 7 ماشینی خاص با ظاهری متفاوت است که طرحی کاملا جدید و جسورانه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیدی گفت: در هفت ماهه امسال بیش از 20 میلیون مسافر از فرودگاه های تحت مالکیت این شرکت اعزام و پذیرش شدند.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: شورای عالی امنیت ملی نباید به وزارت نفت مجوز استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه ها را می‌داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در واکنش به ممنوعیت واردات خودروهای فرانسوی به کشور اعلام کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای اجازه دادن به واردات خودروهای فرانسوی نداریم.

وب‌گاه گسترش

ایران خودرو پنج خودروی خود شامل دو محصول مونتاژی و سه محصول داخلی را از گردونه قرعه کشی خارج کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: قیمت خودرو در بازار همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است. اما فعالان این بازار می‌گویند که خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد و بازار در رکود است.

خبرگزاری تسنیم

بورس کالای ایران فردا (دوشنبه) 900 دستگاه خودروی هایما شامل هایما S 7 و S 5 روی تابلوی معاملات می‌برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از وعده‌های متعد مسؤولین در ارتباط با عرضه بلوک سهام سایپا و ایران خودرو، و با نهایی شدن ارزش گذاری سهام این دو شرکت در انتهای مرداد ماه، این بار خاندوزی خبر از آزاد سازی سهام های توثیق شده این دو شرکت توسط نهادهای دولتی در این هفته داد. با عملی شدن این وعده وزیر اقتصاد، می‌توان مشکل پیش رو برای این عرضه سهام را شرکت‌های تودلی خودروسازان دانست.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس اقتصاد مسکن با یادآوری این‌که انتظار سود 10 درصدی سازندگان در نهضت ملی مسکن برآورده نشد، گفت:‌سیاست‌های اورژانسی در بازار مسکن جواب نمی‌دهد.

وب‌گاه فرارو

یک کارشناس ژئوتکنیک ماجرای سد چم‌شیر را این‌طور توضیح داد: هدف از سدسازی کنترل سیلاب، تولید انرژی برق و ذخیره‌سازی آب و قراردادن آن در اختیار ذی‌نفعان است، اما در سدسازی در حوضه زهره یک هدف دیگر هم وجود داشت که به دلیل شوری این رودخانه در نظر گرفته شد. آب رود زهره مانند کارون و کرخه و دز نیست که کیفیت لازم را داشته باشد و بنابراین یک هدف مهم برای احداث سد در این محدوده این است که کیفیت...