یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: اجرای طرح واردات خودرو مدت‌هاست به دلیل شروط وزارت صمت به تعلیق افتاده است. آخرین ممنوعیتی که برای واردکنندگان در نظر گرفته شد، واردات خودرو از فرانسه بدون جبران زیان است. اما آیا فرانسوی‌ها حاضر به جبران زیان و بازگشت دوباره به ایران هستند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

یک سال و چهار ماه زمان کمی نیست بنابراین این کابینه نیاز به ترمیم دارد و زمان نشان داد که برخی از وزارت خانه‌ها ضعیف هستند و مردم دارند این ضعف را می بینند

خبرگزاری تسنیم

جمعی از نمایندگان طرح ارتقای شفافیت مالی در کشور را تهیه و تدوین کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل گمرک ایران از ارتقای سطح رضایتمندی خدمت گیرندگان در گمرک همزمان با افزایش تعداد فعالان اقتصادی مجاز (AEO) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه 860 واحد صنعتی غیرفعال به چرخه تولید برگشته‌اند که احیای هر بنگاه صنعتی 17 شغل ایجاد کرده است.

خبرگزاری دانا

وزارت اقتصاد اعلام کرد که آبان‌ماه امسال 274 شکایت از وزارتخانه‌ها بابت صدور مجوزهای کسب‌وکار به درگاه ملی مجوزها واصل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرآیند جدید و راهبردهای اصلی برنامه‌ریزی و توسعه خدمات پس از فروش کالاهای سرمایه‌ای و بادوام تولیدی و وارداتی در کشور را ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

274 شکایت از وزارتخانه‌ها در آبان امسال بابت صدور مجوز‌های کسب‌وکار به درگاه ملی مجوز‌ها واصل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس جمهور صیانت از اعتماد مردم به سازمان استاندارد را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: این سازمان موظف است بدون کمترین ملاحظه و مسامحه‌ای از تولید یا توزیع کالای بی‌کیفیت و غیراستاندارد در کشور جلوگیری کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور قانون «مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق» که وزارت نیرو را مکلف کرده سالانه حداقل یک درصد مصرف برق را کاهش دهد، برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی در مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی با بیان این‌که آستان قدس رضوی در بخش سلامت و تولید دارو ظرفیت‌های خوبی در اختیار دارد، اظهار کرد: این نهاد همچنین فعالیت‌های ارزشمندی را در حوزه‌های صنعتی، تولیدی و فناوری‌های نوین انجام داده است. رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله جمهوری اسلامی...

وب‌گاه مشرق نیوز

تندر 90 پلاس اتوماتیک امروز شنبه پنجم آذر رکورددار افزایش قیمت بین داخلی‌ها لقب گرفته است. گران‌ترین خودرو داخلی در بازار آزاد نزدیک 700 میلیون معامله می‌شود

خبرگزاری دانا

طی حکمی از سوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، نعمت الله ترکی به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

وب‌گاه الف

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی «نعمت‌الله ترکی» به‌عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

خبرگزاری مهر

طبق ابلاغیه گمرک ایران، واردات لیفتراک مستعمل با ظرفیت 10 تن و بالاتر و با قدمت سال حداکثر 10 سال آزاد شد.

خبرگزاری دانا

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، ضمن تفقد و دیدار از پدر شهید علیرضا آرمات گفت: شهدا چراغ راه هدایت و بصیرت امت هستند و ما باید از آنها درس ولایتمداری، ایثار و اخلاص در عمل یاد بگیریم.