یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسیدگی به بررسی طرح تشدید مجازات همکاری کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی در دستورکار روز یکشنبه اعضای کمیته حقوق جزا و جرم شناسی قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در متن طرح تشدید مجازات همکاری کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی آمده است؛ کلیه اشخاص ایرانی که رسماً توسط دولت‌های متخاصم به ویژه آمریکا در فهرست تحریم قرار گرفته اند مشمول «قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران» و اصلاحات بعدی آن قرار می گیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهادری جهرمی با تأکید بر اینکه خیال ما راحت است که آینده این کشور را شما به پیش می‌برید و دشمنان ما از نسل شما می‌ترسند، تاکید کرد: وقتی یک جا هجمه بیشتر شد، بدانید که دشمن از آن نقطه آسیب می‌بیند. اگر دشمن بر روی نسل جوان و نوجوان ما سرمایه‌گذاری کرده، به این خاطر است که می‌داند از آن‌جا لطمه می‌خورد و من افتخار می‌کنم که در جمع شما نخبگان جوان کشور هستم.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت فعلی این تیم و شکسته شدن اعتصاب بازیکنان توضیحاتی داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعلام تاریخ جدید قرعه کشی محصولات ایران خودرو، صادرات چای 41 درصد افزایش یافت و بیش از دو هزار واحد مسکن مهر مشکل حقوقی دارند از اخبار اقتصادی امروز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت تندر 90 پلاس اتوماتیک امروز شنبه پنجم آذر با رشد پنج میلیونی به 695 میلیون تومان رسید. تندر 90 پلاس اتوماتیک که گران‌ترین خودرو داخلی به‌شمار می‌رود، امروز نسبت به سایر مدل‌ها رشد قیمت بیشتری داشته است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

ایران در ماه‌های اخیر شاهد اغتشاشاتی بود که به گواه آمار مستند و صحبت‌های مسئولان امر اثرات سویی بر روی اقتصاد کشور گذاشت که سرعت رشد و پیشرفت را کند کرد. طبیعی است که مجرمین و متهمان این اغتشاشات باید به جبران این خسارت‌های اقتصادی محکوم شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: تندر 90 پلاس اتوماتیک امروز شنبه پنجم آذر رکورددار افزایش قیمت بین داخلی‌ها لقب گرفته است. گران‌ترین خودرو داخلی در بازار آزاد نزدیک 700 میلیون معامله می‌شود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران خودرو برخی از محصولات خود را از قرعه کشی خارج کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا بارش ها در نوار شمالی کشور تداوم دارد و کاهش نسبی دما در این مناطق پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هایما S7، هایما S5، تارا با گیربکس دستی، تارا با گیربکس اتوماتیک و پژو 207 را از جاده قرعه کشی خارج شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره بهره‌برداری و نگهداری سد نم رود گفت: حجم ذخائر آبی سدهای پنج گانه تهران نسبت به سال قبل با کاهش 87 میلیون متر مکعبی روبرو است.

خبرگزاری دانشجو

حسنی آهنگر، فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع)، در مراسم گرامیداست هفته بسیج در دانشگاه جامع امام حسین (ع) با اشاره به بازدید وزیر علوم از مجموعه مسائل حوزه آب، تولید دانش، فن آوری و محصولات تجاری شده این دانشگاه گفت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) دارای 75 مرکز علم و فن آوری در قالب 12 دانشکده و پژوهشکده است و امروز وزیر علوم از مرکز آب، انرژی و محیط زیست دانشگاه بازدید به عمل آورد. وی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رصد بازار محصولات پرطرفدار ایران خودرو از ثبات قیمت در بازار ایران خودرویی ها در بازار حکایت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: براساس ارزیابی ها، از 52 حکم اصلی ارائه شده در برنامه ششم، تقریبا 30 درصد تحقق پیدا کرده و با وجود اینکه در سال ششم برنامه قرار داریم، 70 درصد از احکام محقق نشده است.