یک‌شنبه 15 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

ایران خودرو پنج خودروی خود شامل دو محصول مونتاژی و سه محصول داخلی را از گردونه قرعه کشی خارج کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: قیمت خودرو در بازار همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است. اما فعالان این بازار می‌گویند که خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد و بازار در رکود است.

خبرگزاری تسنیم

بورس کالای ایران فردا (دوشنبه) 900 دستگاه خودروی هایما شامل هایما S 7 و S 5 روی تابلوی معاملات می‌برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از وعده‌های متعد مسؤولین در ارتباط با عرضه بلوک سهام سایپا و ایران خودرو، و با نهایی شدن ارزش گذاری سهام این دو شرکت در انتهای مرداد ماه، این بار خاندوزی خبر از آزاد سازی سهام های توثیق شده این دو شرکت توسط نهادهای دولتی در این هفته داد. با عملی شدن این وعده وزیر اقتصاد، می‌توان مشکل پیش رو برای این عرضه سهام را شرکت‌های تودلی خودروسازان دانست.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس اقتصاد مسکن با یادآوری این‌که انتظار سود 10 درصدی سازندگان در نهضت ملی مسکن برآورده نشد، گفت:‌سیاست‌های اورژانسی در بازار مسکن جواب نمی‌دهد.

وب‌گاه فرارو

یک کارشناس ژئوتکنیک ماجرای سد چم‌شیر را این‌طور توضیح داد: هدف از سدسازی کنترل سیلاب، تولید انرژی برق و ذخیره‌سازی آب و قراردادن آن در اختیار ذی‌نفعان است، اما در سدسازی در حوضه زهره یک هدف دیگر هم وجود داشت که به دلیل شوری این رودخانه در نظر گرفته شد. آب رود زهره مانند کارون و کرخه و دز نیست که کیفیت لازم را داشته باشد و بنابراین یک هدف مهم برای احداث سد در این محدوده این است که کیفیت...

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر کار بر توسعه نهضت مهارت افزایی در گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: مهارت‌افزایی جوانان به عنوان بزرگترین سرمایه های ملی لازمه آمادگی برای ورود به مشاغل آینده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عطا بهرامی کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با دانشجو گفت: خودرو بعد از مسکن یک کالای ضروری است، ادبیات آقای فاطمی امین درمورد واردات خودرو توهین آمیز بوده و باید بدانیم که قیمت خودرو با واردات کنترل می شود. منبع: خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی می‌گوید برگزاری اردوهای آموزش بازی‌سازی در استان‌ها سبب تقویت بازیسازان می‌شود و به نوعی راهی برای مقابله با مهاجرت دست اندرکاران این صنعت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو در بازار همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده است. اما فعالان این بازار می‌گویند که خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد و بازار در رکود است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

متقاضیان می‌توانند امروز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: آقای قاسمی در مدت فعالیت خود تمام تلاش خود را انجام داد تا مسیر عمرانی کشور و بخش راه را به خوبی انجام دهد اما با توجه به اینکه در گذشته در این فرایند خارج از بدنه وزارت راه و شهرسازی در حال فعالیت بودند به درستی از پس این مسئولیت برنیامد.

خبرگزاری دانشجو