دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل ایران خودرو با بیان این که محصول جدید ایران‌خودرو، خودرویی شاسی بلند است که با همکاری یکی از شرکت‌های خارجی به تولید خواهد رسید، گفت: طبق برنامه دو هزار دستگاه از این خودرو به صورت قطعات نیمه منفصله (SKD) تولید خواهد شد.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در تفاهم‌نامه‌ای که با شهرداری تهران منعقد شده 5 هزار واحد مسکونی فرسوده توسط شرکت تعاونی نوسازی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره بهره برداری و نگهداری از سد نم رودگفت: از ابتدای سال آبی جاری، حجم ذخایر آبی نسبت به سال قبل کاهش 22 را نشان می دهد.

خبرگزاری تسنیم

تقابل تیم‌های پیکان و هوادار به تساوی انجامید.

وب‌گاه گسترش

فاطمی امین بازار لوازم خانگی ایران را با کیفیت دانست و با بیان اینکه این بازار امسال ثبات داشته است، اظهار داشت: در بسیاری از اقلام خانگی 20 درصد رشد تولید داریم و بنابراین باید به دنبال توسعه بازار باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل ایران خودرو با بیان این که محصول جدید ایران‌خودرو، خودرویی شاسی بلند است که با همکاری یکی از شرکت‌های خارجی به تولید خواهد رسید، گفت: طبق برنامه دو هزار دستگاه از این خودرو به صورت قطعات نیمه منفصله (SKD) تولید خواهد شد

خبرگزاری دانا

شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت بسیج سبب موفقیت در عرصه های مختلف است، گفتند: این نهاد اصیل و مردمی در بزنگاه های گوناگون ثبت شده در تاریخ، انقلاب اسلامی را از انواع ننگین توطئه های شوم نظام جهانی استکبار نجات داده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: ارتقاء بهره‌وری با روش‌های دانش بنیان گامی مهم در تامین امنیت غذایی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: در بخش مشاغل خانگی و ایجاد زمینه نمایشگاهی و عرضه محصولات برای آنها اقدامات جدی را دنبال می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از نخستین کارت ملی که در سال 1387 صادر شد تا به امروز این سند هویتی تغییرات گسترده‌ای داشته است؛ ظاهر آن از کاغذی به کارت‌های هوشمند و به جنس PVC همراه با کیت الکترونیک تبدیل شده؛ اما ظرفیت‌های استفاده از آن و موارد استفاده آن بسیار گسترده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به منظور توسعه فعالیت‌های تحقیقاتی درحوزه‌های علوم اعصاب شناختی، محققان و متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری موفق به طراحی و ساخت دستگاه ثبت الکتروفیزیولوژی شدند. امید شعاعی مدیر شرکت دانش بنیان نیک روتک رضوان با اشاره به کاربرد‌های گسترده این دستگاه در حوزه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت، در تیر امسال قیمت انواع شوینده بین 29.2 تا 45.3 درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهل و هشتمین جلسه کارگروه شرکت‌های دانش بنیان ستاد با حضور امیرعلی حمیدیه دبیر و حسین سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با حضور بیش از 40 نفر از نمایندگان شرکتها و مراکز تحقیقاتی فعال در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی...