دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانا

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: به کوری چشم دشمنان، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا امروز خار چشم دشمنان بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر نمایشگاه هوایی ایران گفت: برای اولین بار ساخت موتور هواپیما توسط متخصصان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی هوایی رونمایی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل ایران خودرو با بیان این که محصول جدید ایران‌خودرو، خودرویی شاسی بلند است که با همکاری یکی از شرکت‌های خارجی به تولید خواهد رسید، گفت: طبق برنامه دو هزار دستگاه از این خودرو به صورت قطعات نیمه منفصله (SKD) تولید خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید صولت مرتضوی» در این نشست بر تشکیل مستمر نشست‌های این قرارگاه تأکید و دستورات ویژه‌ای برای تسریع در اجرای این قانون صادر کرد. مرتضوی با بیان اینکه اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند نگاه جهادی است، گفت: طرح‌ها و پروژه‌های این وزارتخانه باید با پیوست جوانی جمعیت تهیه و تدوین شود. وی با یادآوری لزوم اجرای قانون در تمامی حوزه‌ها و سازمان‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بهادری جهرمی گفت: باتوجه به استعفای آقای رستم قاسمی به دلیل تشدید بیماری‌شان، آقای افندی‌زاده به عنوان سرپرست این وزارتخانه در جلسه امروز هیات دولت حضور داشت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یک میلیارد یورو منابع برای واردات خودرو پیش‌بینی شده و الان تمام زیرساخت‌ها فراهم و ثبت سفارش آغاز شده است و از طرف دولت هیچ مانعی در این زمینه وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخستین مرحله از تحویل خودروی KMC J7 که در بازار با نام جی 7 نیز شناخته می شود، به عنوان جدیدترین محصول شرکت کرمان موتور، امروز با حضور تعدادی از مشتریان در محل اداره تحویل این شرکت صورت پذیرفت.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه و قانون اساسی همه پرداخت‌ها و دریافت‌های شرکت‌های دولتی و وزارتخانه‌ها باید از طریق خزانه انجام شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

محدودیت منابع آبی در سال های اخیر تهدیدی برای بخش کشاورزی به شمار می رود که کشاورزان برای ادامه کار و تولید چاره ای جز به کارگیری راهکارهای جدید ندارند.

وب‌گاه الف

نخستین جلسه از کارگروه تخصصی - ملی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران، با حضور رئیس این اتاق و تعدادی از روسای اتحادیه‌های طلا و جواهر مراکز استان، برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی صنعت برق گفت: با کاهش 10 درصدی مصرف پیش بینی می شود که زمستان امسال را بدون خاموشی سپری کنیم.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سند جامع ایران و بلاروس در 16 محور در دست تهیه است، ابراز امیدواری کرد، تا هنگام سفر رئیس جمهور بلاروس به تهران در اسفند امسال این نقشه راه نهایی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: امسال با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده برای افزایش تسهیلات مرزی، میزان ترانزیت در مرزهای ایران جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان 40 درصد افزایش یافته است.