دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

مشاور فرمانده معظم کل قوا گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا امروز خار چشم دشمنان بوده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره احتمال معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهاد راه گفت که ایشان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی این وزارتخانه است.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: باتوجه به استعفای آقای رستم قاسمی به دلیل تشدید بیماری‌شان، آقای افندی‌زاده به عنوان سرپرست این وزارتخانه در جلسه امروز هیات دولت حضور داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آبان ماه بر خلاف ماه های اخیر برای صنایع بازدهی مناسبی را به همراه داشت. در این ماه 27 صنعت از 30 صنعت بزرگ بورس رشد تراز داشتند و تنها 3 صنعت بازدهی منفی به ثبت رساندند. در میان این 30 صنعت، 13 صنعت بازدهی بهتر از شاخص کل و شاخص کل هم وزن داشتند و 17 صنعت دیگر بازدهی کمتری به ثبت رساندند.

خبرگزاری مهر

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیسی از احتمال معرفی مهرداد پذرپاش به عنوان گزینه رئیس‌جمهور برای وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور عنوان کرد: آرزوی شفای عاجل برای اقای رستم قاسمی داریم که زحمات زیادی را در دوره بیماری برای وزارت راه متحمل شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یک میلیارد یورو منابع برای واردات خودرو پیش‌بینی شده و الان تمام زیرساخت‌ها فراهم و ثبت سفارش آغاز شده است و از طرف دولت هیچ مانعی در این زمینه وجود ندارد.

وب‌گاه گسترش

بنا به دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت و ابلاغ گمرک، انواع کاغذ بسته‌بندی از فهرست ممنوعیت صادرات خارج شد.

خبرگزاری مهر

رجبی مشهدی گفت: در حوزه تشویق از 56 میلیون قبض 22 میلیون قبض مشمول تشویق شدند.

خبرگزاری مهر

طبق ابلاغیه گمرک ایران، واردات تریلرهای یخچال دار مستعمل با حداکثر 5 سال سن از کشورهای عضو اتحادیه اروپا انگلیس، ژاپن و یا کره جنوبی آزاد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحقق ظرفیت اسمی واحدهای پلمیری پتروشیمی امیرکبیر در هفت ماهه ابتدایی 1401/ رشد 17 درصدی فروش کل محصولات

وب‌گاه گسترش

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه درحال حاضر تمام زیرساخت‌ها فراهم شده و ثبت سفارش نیز آغاز شده و از طرف دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو وجود ندارد گفت: یک میلیارد یورو برای واردات خودرو پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، بذرپاش را یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی دانست اما در عین حال گفت که این موضوع زمانی قطعی می‌شود که رئیس‌جمهور وزیر پیشنهادی را یکشنبه آینده - 6 آذر - به مجلس معرفی می‌کند.