دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو ندارد، اما طبق قانون اگر کسی خودرو وارد می‌کند، باید انتقال فناوری هم انجام دهد.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر یک روزه خود به استان خوزستان با حضور در شهرک صنعتی ایذه از واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی بازدید به عمل آورد و مهم‌ترین مسائل مرتبط با تکمیل زیرساخت‌ها و رفع موانع تولید را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید رضا مفیدی در خصوص کاهش آلودگی هوا در کلان شهر تهران توضیح داد: حل معضل آلودگی هوا در تهران که بخش قابل توجهی از آن مربوط به تردد وسایل نقلیه است نیازمند مجموعه اقداماتی نظیر از رده خارج کردن وسایل نقلیه فرسوده، افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی با هدف تسهیل در دسترسی به آن، الزام معاینه فنی وسایل نقلیه کلانشهر تهران در مراکز معاینه فنی شهرداری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از اعلام فهرست کالاهای مشمول کاهش حقوق گمرکی حداکثر تا شنبه 5 آذر ماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری شب گذشته در بخش نخست سخنان خود در این برنامه با اشاره به اینکه آینده اقتصاد ایران، اقتصاد دانش‌بنیان است درباره اقدامات معاونت برای تحقق این مفهوم، گفت: در دهه‌های گذشته با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و اقدامات سیاستگذاران نظام در حوزه علمی و فناوری به عنوان تنها کلید...

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت انواع خودرو در بازار آزاد امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

اگرچه طبق آمار منتشر شده توسط سازمان مرکز آمار ایران، تورم نقطه به نقطه کاهشی بوده اما همچنان تورم بخش مسکن رشد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط دریافت این سهمیه ثبت‌نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف)، ثبت کارت بانکی و تایید ادارات شهرستانی شرکت نفت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو در جدیدترین پیش‌بینی خود اعلام‌کرد: حوضه‌های آبریز جنوب شرقی این هفته بارش دارند و هفته آینده حوضه‌های آبریز غربی و شمالی شاهد بارش خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نخستین مرحله از تحویل خودروی KMC J7 که در بازار با نام جی 7 نیز شناخته می شود، به عنوان جدیدترین محصول شرکت کرمان موتور، امروز با حضور تعدادی از مشتریان در محل اداره تحویل این شرکت صورت پذیرفت.

وب‌گاه گسترش

فعالان بازار خودرو معتقدند: اگر عرضه خودرو به صورت روزانه و در تعداد بالا در بورس تداوم داشته باشد، بر کاهش قیمت‌ها و تنظیم بازار تاثیرگذار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در ارتباط با میزان مراجعات روزانه به مراکز معاینه فنی شهر تهران گفت: در حال حاضر روزانه در حدود چهار هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کند و مراکز فاقد صف انتظار هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین نشست قرارگاه جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تبیین راهکارهای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخش‌های تابعه این وزارتخانه تشکیل شد.