دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

فعالان بازار خودرو معتقدند: اگر عرضه خودرو به صورت روزانه و در تعداد بالا در بورس تداوم داشته باشد، بر کاهش قیمت‌ها و تنظیم بازار تاثیرگذار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در ارتباط با میزان مراجعات روزانه به مراکز معاینه فنی شهر تهران گفت: در حال حاضر روزانه در حدود چهار هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کند و مراکز فاقد صف انتظار هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین نشست قرارگاه جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تبیین راهکارهای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخش‌های تابعه این وزارتخانه تشکیل شد.

خبرگزاری مهر

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های مدیران ارشد شهری با شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و نوآور با موضوع "آب، انرژی‌های پاک، تجدید پذیر و نو حضور" برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 55 کیلومتر از 113 کیلومتر محور سلطانیه به قیدار و همدان آسفالت‌ریزی شده است و ادامه این محور به طور متوسط 35 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: پس از هفته ها بالاخره بازار خودرو یک روز آرام را سپری کرد. در موج افزایش قیمت خودرو که از اواسط مهر ماه آغاز شده است تا به امروز، کم تر روزی را می توان دید که قیمت خودروهای پر تقاضای داخلی بدون تغییر باقی مانده باشد. در جریان معاملات روز سه شنبه بازار خودرو، غالب خودروهای مدل 1401 پرتقاضای داخلی، بدون تغییر قیمت نسبت به روز دوشنبه معامله شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس صنعت خودرو گفت: با توجه به چالش کمبود خودرو به عنوان اصلی ترین مشکل این حوزه، بازار رونقی ندارد.

وب‌گاه الف

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که با تلاش‌های انجام شده در شورای عالی حفاظت فنی و با کمک دیگر دستگاه‌ها، مطالبه ثبت شغل دریانوردی در فهرست مشاغل سخت و زیان آور به سرانجام رسید.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم اراک گفت: نمی‌شود که علیرغم دستور رئیس‌جمهور، وزارت نفت و نیرو قانون را دور بزنند و از شورای عالی امنیت ملی برای مازوت سوزی نیروگاه‌ها مجوز بگیرند.

خبرگزاری مهر

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2446 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 7.7 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: پلیس، قوه قضاییه و اورژانس باید اطلاعات تصادفات جاده‌ای را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند.

وب‌گاه عصر ایران

در این رابطه عمدتاً از شرکت‌های داخلی استفاده می‌کنیم اما در صورت لزوم این امکان وجود دارد که از تجربیات خارجی‌ها استفاده کنیم. ممکن است در برخی کشورها کارگر ارزان باشد در نتیجه شرایط تولید یک قطعه به صرفه‌تر باشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران از معافیت مالیاتی وارد‌کنندگان ماشین‌آلات چاپ خبر داد و گفت: واحدهای چاپی دارای مجوز می‌توانند بدون نیاز به تاییدیه مجزا از معافیت مربوطه بهره مند شوند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در حال حاضر روزانه در حدود چهار هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کند و مراکز فاقد صف انتظار هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی وعده های مهم مسکنی رستم قاسمی را مرور کردیم. گزینه اصلی و احتمالی جایگزین وی چه کسی است؟