دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در حال حاضر روزانه در حدود چهار هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کند و مراکز فاقد صف انتظار هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی وعده های مهم مسکنی رستم قاسمی را مرور کردیم. گزینه اصلی و احتمالی جایگزین وی چه کسی است؟

خبرگزاری دانا

فریدون داوری گفت: در هفته بسیج برنامه های مختلفی از جمله اجرای طرح شیفت ایثار و برپایی میز خدمت درنظر گرفته شده است‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار درگیر یک بلاتکیلفی است. چراکه قیمت‌ها پس از چند روز ثبات، اکنون مجددا با افزایش قابل توجهی همراه شده است.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت بالای استحصال نمک در شهرستان بشرویه گفت: سرمایه‌گذار برای فرآوری معدن نمک در این شهرستان اعلام آمادگی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که با تلاش‌های انجام شده در شورای عالی حفاظت فنی و با کمک دیگر دستگاه‌ها، مطالبه ثبت شغل دریانوردی در فهرست مشاغل سخت و زیان آور به سرانجام رسید.

خبرگزاری مهر

اولین نشست قرارگاه جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تبیین راهکارهای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخش‌های تابعه این وزارتخانه تشکیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: عباس زاده مشکینی گفت: ممکن است متولیان صنایع دفاعی ساخت برخی از قطعات را به شرکت‌های دانش بنیان داخلی یا خارجی واگذار کنند. البته در این رابطه عمدتاً از شرکت‌های داخلی استفاده می‌کنیم اما در صورت لزوم این امکان وجود دارد که از تجربیات خارجی‌ها استفاده کنیم. ممکن است در برخی کشورها کارگر ارزان باشد در نتیجه شرایط تولید یک قطعه به صرفه‌تر باشد

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان فناوری اطلاعات با بیان اینکه 30 برابر معافیت مالیاتی حقوق و دستمزد، برای کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال معافیت در نظر گرفته شده است، گفت: یکی از مسیرهای تامین منابع اجرایی آیین‌نامه حمایتی دولت، تبصره 18 قانون بودجه است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخش‌های تابعه این وزارتخانه تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

آمریکا و متحدانش در حال مذاکره برای توافق درمورد تعیین 60 دلار در هر بشکه به عنوان سقف قیمت برای نفت خام روسیه هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است؛ از پاسخ تهران به قطعنامه شورای حکام تا ادعای جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سابق گردشگری کشور گفت: گردشگری می‌تواند منجی اقتصاد کشور باشد، چون عرصه و صنعت وسیعی است که از همه ظرفیت‌ها در آن استفاده می‌شود.