دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علیرغم ماندگاری اونس طلا در محدوده فوق، در معاملات روز قبل قیمت سکه امامی رشد کرد و به بالای نیمه کانال 16 میلیون تومانی نفوذ کرد، رشد قیمت سکه امامی موجب شد حباب سکه امامی مانند پیش بینی ها رشد کند و رشد قیمت به حباب سکه فشار وارد کند. علاوه بر سکه امامی حباب طلای آب شده هم در روز قبل رشد کرد.

خبرگزاری مهر

شهریار افندی‌زاده با اشاره به نقشه راه مصوب برای افزایش ایمنی جاده‌ها گفت: شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز و برطرف کردن آن‌ها با همکاری و کمک استان‌ها منجر به نزولی کردن روند تصادفات خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو همچنان با افزایش همراه است. گرچه مدت‌ها از نوسانات دلاری گذشته است. اما قیمت‌ها به روند صعودی خود ادامه می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل گمرک ایران با معاون اجرایی گمرک فدراسیون روسیه دیدار و دو طرف بر توسعه همکاری‌های گمرکی در حوزه مبارزه با تخلفات گمرکی، قاچاق کالا و مواد مخدر برای تسهیل و توسعه تجارت تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماندگاری شاخص در حوالی مرز یک میلیون و 400 هزار واحد نشان از مقاومت در این سطح دارد. مقاومتی که مانع رشد شاخص شده است. با این حال، نیروهای صعودی بازار قوی هستند و شاخص را بالای این مرز نگه داشته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بنا بر اعلام اداره کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این جشنواره هر سال با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحد‌های نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود. کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحد‌های نمونه...

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 22 تهران از کاهش تردد خیابان هوانیروز به بلوار امیرکبیر و بالعکس با بهره‌برداری از خیابان جوادالائمه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رجبی مشهدی گفت: امیدواریم تا تابستان سال آینده 850 مگاوات انرژی تجدیدپذیر به ظرفیت های فعلی کشور اضافه کنیم.

وب‌گاه گسترش

درحالی قرار است هفته آینده وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی شود که بخش مسکن کشور در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی: در بحث ساماندهی شیرابه‌ها، طرحی به صورت پایلوت در کشور اجرا شده و امیدواریم با کمک سازمان حفاظت محیط زیست آن را در دیگر نقاط کشور هم اجرا کنیم.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، زمان فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو در پایتخت را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور از پرداخت بالغ بر 559 هزار میلیارد ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و مناطق عشایری کشور در هفت ماهه اول سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

درحالی قرار است هفته آینده وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی شود که بخش مسکن کشور در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد.

خبرگزاری تسنیم

رییس کل سازمان خصوصی‌سازی سازی ضمن پاسخ به اظهارات رییس هیات مدیره دیده‌بان عدالت و شفافیت تصریح کرد: وی باید اثبات کند که در یک سال اخیر کدام شرکت را ما واگذار کردیم که واگذاری آن با تخلفات متعدد همراه بوده است.