دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص شایعه کمبود بودجه برای نگهداری "پیروز" گفت: این موضوع شایعه است و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس هجدهمین کنگره بین المللی بیماریهای شایع کودکان گفت: تزریق واکسن پنوموکوک (عفونت ریه) که یک بیماری ویروسی و اخیرا شایع شده در کودکان ضروری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر نفت از ثبت بالاترین رکورد صادرات نفت خام، میعانات گازی و محصولات پتروشیمی ایران در آبان‌ماه امسال خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: کمیته ای در حوزه حمل و نقل میان دو کشور ایجاد شود تا بسترهای لازم را برای همکاری‌های ترانزیتی و ایجاد خطوط هوایی مستقیم میان دو کشور فراهم کند.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص شایعه کمبود بودجه برای نگهداری "پیروز" گفت: این موضوع شایعه است و شدیداً آن را تکذیب می‌کنم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی گفت: ما توانایی داریم این 10 هزار مگاوات نیاز تعمیرات ونزوئلا را به طور کامل انجام دهیم.

وب‌گاه عصر ایران

ظاهر جوان‌پسند کی ام سی J7 در کنار قوای فنی مناسب، دو عامل برتری این خودرو نسبت به دیگر سدان‌های مشابه موجود در بازار به حساب می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین عضو از کابینه سیزدهم در حالی از قطار دولت پیاده شده است که اسم جانشین وی بازخوردی منفی را در میان برخی از اهالی سیاست در پی داشته است.

خبرگزاری مهر

طولانی شدن روند اجرا و احداث پروژه های حوزه راه و توقف آنها در ایستگاه اعتبارات سبب شده تا گیلان با وجود ظرفیت های فراوان نتواند به توسعه و رونق اقتصادی به ویژگی در زمینه گردشگری دست یابد.

وب‌گاه الف

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف کلی از واردات خودرو این است که انتقال تکنولوژی داشته باشیم و با تشکیل قطب های جدید خودروسازی در کشور صنعت خودروسازی ما شکوفا شود، تاکید کرد: این سیاست درستی نیست که به برخی افراد مجوز داده شود که چندین هزار دستگاه خودرو وارد کنند بدون اینکه فکر پشتیبانی آن را داشته یا خدمات پس از فروش ارائه دهند و همچنین انتقال تکنولوژی نداشته...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر نقشه راه همکاری‌های اقتصادی ایران و بلاروس گفت: تصمیم روسای جمهور دو کشور این است که روابط و مناسبات تهران - مینسک عمیقا ارتقا پیدا کند.

وب‌گاه عصر ایران

انرژی اتمی به عنوان یک انرژی پاک نقش مهمی در ارتقای استانداردهای محیط زیستی دارد و با توجه به بحث تحریم‌های هسته‌ای باید تنوع سوختی داشته باشیم. در کشوری همچون ایران که از نعمت سوخت‌های فسیلی برخوردار است محدود کردن این سوخت معنا ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات گفت: یادم هست همان زمان که وزیر بودم به همراه آقای عارف بازدیدی از ترکیه داشتیم. من آقای عارف را به ترمینال آتاتورک بردم. ترمینالی که شرکتی ترکیه‌ای - اتریشی تاو ساخته بود و استاندارد بالایی در حد فرودگاه فرانکفورت داشت.