دوشنبه 16 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد: شاخص کل تولید صنعتی شرکت‌های بورسی برای پنجمین ماه متوالی در پاییز امسال رشد داشته و در مهرماه 1401 نسبت به ماه مشابه پارسال 7.7 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از اخذ رای اعتماد مجدد از مجلس اقدام به تغییر مدیر کل روابط عمومی وزارت صمت کرد.

خبرگزاری دانا

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، طی مراسمی نخبگان بسیجی شهرستان بهار با فرماندار شهرستان بهار دیدار کردند در این جلسه نخبه های بسیجی به تشریح دغدغه های خود پرداختند و فرماندار شهرستان پس از شنیدن، راهکارهای مناسب و مرتبط جهت تسهیل در فرآیند تلاش های این قشر را بیان کرد.

خبرگزاری مهر

اندیشکده ایتان در نامه ای به رئیس سازمان اداری و استخدامی ادغام سازمان محیط زیست و سازمان منابع طبیعی را غیرکارشناسی و تهدیدی برای امنیت غذایی کشور دانست.

خبرگزاری مهر

در نشست مشترک معاونان وزرای راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی روش‌های حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرهای جدید در استان خوزستان بررسی شد تا کارگروه مشترکی برای رفع مشکلات تشکیل شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در روزهای اخیر شاهد صدور قطعنامه علیه ایران بودیم که این کار با عکس‌العمل متقابل ما مواجه شد و در روزهای اخیر تولید اورانیوم UF6 با غنای 60 درصد در فردو آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت 207 اتوماتیک سقف شیشه‌ای امروز سه‌شنبه اول آذر با رشد پنج میلیونی به 640 میلیون رسید. ارزش دنا پلاس دنده‌ای با کاهش سه میلیونی به 532 میلیون تنزل پیدا کرد

خبرگزاری مهر

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مساحت اراضی تامین شده در حریم و محدوده شهر برای طرح نهضت ملی مسکن را حدود 57 هزار هکتار اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

اسعدی تغییر مکرر قوانین مربوط به ابعاد شناور قابل پذیرش در بنادر کویت را چالش دانست و گفت: این مساله موجب تحمیل هزینه‌های زیادی به مالکین شناورها شده که توسط طرف کویتی شفاف شد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی با بیان اینکه شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران را بزرگ‌ترین شرکت در زمینه تعمیرات نیروگاهی دانست که از دهه 60 فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: ابتدای کار دانش فنی تعمیرات نیروگاهی در اختیار خارجی‌ها بود که با تلاش متخصصان داخلی سازی شد.

خبرگزاری مهر

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه تکمیل و بهره برداری 3 هزار واحد شهری تا قبل از اتمام سال جاری خبرداد

خبرگزاری مهر

مدیرکل برنامه ریزی تولید شرکت برق حرارتی گفت: براساس مطالعات صورت گرفته در طول 10 سال گذشته شاخص ذرات عامل آلودگی بوده است، زمانی که این شاخص افزایش یابد میزان آلودگی افزایش پیدا می‌کند.