سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

شانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو طی روزهای 3 تا 6 آذرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و در متراژ 15 هزار متر مربع شامل فضای سربسته و روباز برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر انجمن صنعت سیمان در روزهای گذشته از اجرای افزایش حداقل 35درصدی قیمت پایه سیمان خاکستری در انواع مختلف محصولات خبر داد و گفت این افزایش قیمت پایه پس از دو سال ثابت ماندن قیمت اجرایی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: توسعه واحدهای معدنی آن هم به یک‌باره به شدت موجب تخریب زیستگاه‌ها، تنوع زیستی و کاهش کیفیت هوا و خاک کشورمان می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با تاکید بر اینکه نهضت تولید مسکن نخبگان کلید خورد، گفت: دانشگاه‌ها با همکاری و حمایت دولت می‌توانند در رفع نیازها و حل دغدغه‌های نخبگان اثربخشی بالایی داشته باشند.

خبرگزاری مهر

یک نماینده مجلس گفت: گزارشی که هم اکنون درباره میزان یارانه پنهان منتشر شده، نشان می‌دهد بالای 100 میلیارد دلار یارانه پنهان در حوزه انرژی به مردم پرداخت می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جام جم نوشت: صادرات خرما در کشور به دلیل ضعف در حوزه برندینگ و بسته‌بندی همچنان با کمترین ارزش افزوده در حال انجام است. در این شرایط، کشورهای همسایه با خرید خرمای ایرانی و بسته‌بندی مجدد آن، جایگاه خوبی در بازارهای جهانی برای خود کسب کرده‌اند و آوازه خرمای ایرانی در حال فراموشی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پژو - سیتروئن با توجه به جوینت شدن با فیات - کرایسلر و تشکیل چهارمین خودروساز بزرگ جهان به لحاظ تیراژ با نام استلانتیس تشکیل داد نه تنها دیگر رغبتی به حضور در بازار ایران ندارد که به دلیل اینکه فیات - کرایسلر شرکت آمریکایی محسوب می شود و اجازه ورود کالای آمریکایی طبق قانون به کشور وجود ندارد بنابراین حضور محصولات این برند فرانسوی را باید تمام شده تلقی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم انعقاد تفاهم نامه ساخت مسکن برای اساتید دانشگاه صنعتی شریف که فی‌مابین شهرداری تهران و بنیاد ملی نخبگان امضا شد، اظهار کرد: خوشحالیم که اولین گام در جهت تحقق عملی پاسخ معتبر به یک نیاز و انجام یک خدمت شایسته به بهترین قشر را شاهد هستیم و آماده امضای تفاهم نامه‌ای با بنیاد ملی نخبگان برای ساخت مسکن دانشگاه شریف...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک دستگاه خودرو تیبا 2 با فیس لیفتی از نمای جلو ساینا S و با نوع جدیدی از دو رنگ بودن بدنه در خط تولید سایپا دیده شده است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت خودرو همچنان روند صعودی را در پیش گرفته است. به نظر می‌رسد این افزایش قیمت باعث شد که سطح معاملات کمی نسبت به ماه‌های گذشته افزایش پیدا کند. البته بازار همچنان در رکود قرار دارد و خرید و فروش عمدتا بین دلالان صورت می‌گیرد

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار مصالح ساختمانی در فضایی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که در مسیر جدید قیمتی قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

زاکانی گفت: امیدواریم با اتصال ظرفیت‌های مختلف، بحث مسکن را که در حال حاضر از آن به عنوان یک آرزو یاد می‌شود به یک امر تحقق پذیر و کاملاً در دسترس تبدیل کنیم.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این موضوع که رفع موانع و حمایت از تولید داخلی، مهم‌ترین هدف بسیج مهندسین در 7ماهه اخیر بوده، خبر داد: تلاش‌های مجموعه بسیج مهندسین موجب بازگشت یک هزار و 400 واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیروز شاخص کل بورس تهران 4 هزار واحد بالاتر از مرز مقاومت یک میلیون و 400 هزار واحد قرار گرفت. 4 هزار واحد بالاتر از مرز یک میلیون و 400 هزار واحد قرار گرفت. سطحی که تحلیلگران تکنیکی آن را به عنوان سطح مقاومت معرفی می‌کنند. بنابراین امروز یا شاخص گرفتار این سطح مقاومت است یا می‌تواند از این سطح رهایی یابد.