سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل اخذ مالیات از واردات ماشین‌آلات صنعتی را مانع تولید و اشتغال اعلام کرده و خواستار بازنگری در قانون مالیات از ماشین آلات صنعتی هستند.

خبرگزاری دانا

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور تسهیل بازگشت ارزهای حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد، با اصلاح مقررات گمرکی کشور موافقت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اتلاف برق به دلیل فرسودگی شبکه‌ها در زمان توزیع و انتقال بیش از پیش است و باید شبکه‌های فرسوده ترمیم بشوند.

وب‌گاه عصر ایران

: شب گذشته یک خاموشی در شهر اتفاق افتاد که ممکن است ناشی از پارگی سیم و یا آسیب به مقره باشد، بنده فعلا در خصوص دلیل بروز حادثه اطلاعی ندارم.

خبرگزاری مهر

بنا به دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت و ابلاغ گمرک، انواع کاغذ بسته بندی از فهرست ممنوعیت صادرات خارج شد.

خبرگزاری مهر

عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مساحت اراضی تأمین شده در حریم و محدوده شهر برای طرح نهضت ملی مسکن را حدود 57 هزار هکتار اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور تسهیل بازگشت ارزهای حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد، با اصلاح مقررات گمرکی کشور موافقت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

از همان جا به آقای ولایتی وزیر خارجه زنگ زدم و گفتم: یک کاری به تو می‌گویم الان انجام بده. به سفارت شوروی ماشین بفرست تا سفیر شوروی را بردارند و به دفترت بیاورند تا از همان جا به وزارت خارجه شوروی زنگ بزند و بگوید اجازه دهند تا 10 پرواز جامبوجت از روی خاک شوروی به سوریه برود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز 1000 دستگاه پژو 207 با میانگین قیمتی 342 میلیون و 842 هزار تومان و 400 تومان پس از 60 دقیقه رقابت مورد معامله قرار گرفت که به احتساب هزینه‌های جانبی قیمت تمام شده 207 در بورس به 391 میلیون تومان می‌رسد

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس محیط زیست به خبرآنلاین گفت: «بزرگ‌ترین تهدید برای کره‌ی زمین، تغییر کاربری عرصه‌های طبیعی است و معدن‌کاوی بدترین شکل تغییر کاربری زمین است. در معدن‌کاوی، هیچ‌گاه امکان بازگرداندن زمین به‌شکل نخست وجود ندارد، و حتی ترمیم نسبی آن هم بسیار دشوار است.»

وب‌گاه گسترش

حدود یک درصد از جمعیت جهان در ایران زندگی می‌کنند و این درحالی است که تنها 26 درصد از منابع آب شیرین جهان در این کشور وجود دارد.

خبرگزاری مهر

با تأیید کلیات طرح ساماندهی جدید دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران، پروژه‌های بارز مورد نیاز دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران از اواخر سال 1401 اجرایی می‌شود.

خبرگزاری دانا

آلودگی هوای تهران باعث مرگ خاموش شهروندان شده است و این روزها گاهی به‌قدری شدت می‌گیرد که حتی نفس کشیدن در آن هم سخت می‌شود و هیچ راهی برای فرار از آن نیست.