سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان که می‌گوید تا این زمان از سال حدود 65 درصد از تعهد اشتغالزایی استان محقق شده اظهار می‌دارد به وزارتخانه تعاون نیز اعلام شده تا تسهیلات این استان در بخش مذکور افزایش یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

زاکانی گفت: امیدواریم با اتصال ظرفیت‌های مختلف، بحث مسکن را که در حال حاضر از آن به عنوان یک آرزو یاد می‌شود به یک امر تحقق پذیر و کاملاً در دسترس تبدیل کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

درمورد ارائه استانداردهایی برای صادرات محصولات کشاورزی مانند خرما نوعی ناهماهنگی میان وزارت صمت و کشاورزی وجود دارد و عملا صادرات خرما به صورت فله ادامه دارد؛ در حالی که نماینده مردم شبستان از راه‌اندازی پایانه برای صادرات خرما خبر داده بود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اعلام آمادگی 8 شرکت چینی برای ساخت ترمینال جدید این فرودگاه خبر داد و گفت: 3 میلیارد یورو پروژه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تعریف شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزایر دانشجو، کلیات طرح جدید ساماندهی دانشگاه تهران که به همت سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه تهران و معاونت فنی شهر دانش دانشگاه تهیه و تدوین شده بود، توسط اعضای کارگروه تخصصی کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران به تأیید رسید. جلسه بررسی طرح جدید شهر دانش دانشگاه تهران به میزبانی سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری و با حضور رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار خودرو همچنان در مسیر صعودی حرکت می‌کند، به طوری که دیروز در اغلب خودروها شاهد رشد 2 تا 10 میلیون تومانی قیمت بودیم. به طور مثال پژو 207 اتومات با افزایش 10 میلیون تومانی قیمت، با قیمت 640 میلیون تومان فروخته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نوروزی گفت: در صورت تامین منابع مالی 200 هزار خوابگاه متاهلی برای دانشجویان در تمامی شهرها طی سه سال آینده ساخته خواهدشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مناقصه پروژه احداث کانال‌های پیرامونی و میانی کنترل سیلاب منطقه ویژه اقتصادی لامرد به منظور حفاظت تأسیسات و امکانات زیربنایی سایت صنایع انرژی‌بر و سرمایه‌گذاران در برابر سیلاب‌های مخرب زمستانی، با اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال به قیمت پایه مناقصه برگزار می‌شود. طی هجده ماه گذشته تمامی پروژه‌های زیرساختی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت نفت اعلام کرد: بعضی رسانه‌ها بدون دقت به محتوای آیین‌نامه دولت درباره فروش نفت به اشخاص «حقوقی» وابسته به دستگاه‌های اجرایی مورد نظر قانون، آن را فروش نفت به اشخاص «حقیقی» تعبیر کرده‌اند که ناگفته پیداست که این تعبیر تا چه حد با واقعیت تناقض دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تعادل نوشت: در شرایطی که گزارش‌های رسمی مرکز آمار نشان می‌دهد که نرخ تورم سالانه ایران همچنان افزایشی بوده و نرخ تورم ماهانه نیز در مهر ماه بار دیگر صعودی شده است، همانطور که در ماه‌های گذشته، برخی مقامات دولت با استناد به آمارهای بانک مرکزی، اصرار به کاهشی بودن تورم داشتند، در جلسه روز گذشته رییسی در بانک مرکزی نیز بار دیگر بر این موضوع تاکید شد.

خبرگزاری دانا

مناقصه پروژه احداث کانال‌های پیرامونی و میانی کنترل سیلاب منطقه ویژه اقتصادی لامرد به منظور حفاظت تأسیسات و امکانات زیربنایی سایت صنایع انرژی‌بر و سرمایه‌گذاران در برابر سیلاب‌های مخرب زمستانی، برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور با تاکید بر اینکه نهضت تولید مسکن نخبگانی کلید خورد، گفت: دانشگاه‌ها با همکاری و حمایت دولت می‌توانند در رفع نیازهای نخبگان اثربخشی داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل بانک مرکزی طی نامه‌ای از وزیر نفت برای تأمین ارز مورد نیاز کشور قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار خودرو همچنان در مسیر صعودی حرکت نی‌کند، به طوری که دیروز در اغلب خودروها شاهد رشد 2 تا 10 میلیون تومانی قیمت بودیم.