سه‌شنبه 17 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که «آیا در حال حاضر تغییری در دولت نهایی شده است؟»، عنوان کرد: بحث درخصوص وزارت راه و شهرسازی جدی است که تغییر انجام شود. احتمال زیاد هفته آینده در این حوزه اتفاقاتی رقم بخورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسینی در پاسخ به این سوال که «آیا در حال حاضر تغییری در دولت نهایی شده است؟»، عنوان کرد: بحث درخصوص وزارت راه و شهرسازی جدی است که تغییر انجام شود. احتمال زیاد هفته آینده در این حوزه اتفاقاتی رقم بخورد.

خبرگزاری دانا

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور نیازمند 7 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

خبرگزاری تسنیم

گمرک ایران به عنوان یکی از سازمان های دخیل در مدیریت زنجیره تامین در تولید و صادرات کالا، نقش خود را در تسهیل تجارت خارجی به ویژه به روسیه به طور موثر و کارآمد ایفا کرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: پنج واحد صنفی استان در یک هفته گذشته به دلیل نقض دستورالعمل‌هایی بهداشتی پلمب و پروانه کسب و کار یک واحد صنفی هم به دلیل تکرار تخلفات بهداشتی تا اطلاع بعدی باطل است.

خبرگزاری مهر

بررسی پروازهای جام جهانی از 3 شهر قشم، کیش و تهران به دوحه نشان می‌دهد به غیر از تهران که به صورت روزانه پرواز به دوحه دارد، تعداد پروازها از کیش محدود و هنوز درگاه فروش از قشم باز نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: با توجه به افزایش ضریب اشتغال بالای 60 تا 70 درصد، هتل های فرودگاه امام به هیچ عنوان زیان ده نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور تسهیل بازگشت ارزهای حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد، با اصلاح مقررات گمرکی کشور موافقت کرد.

وب‌گاه گسترش

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: حجم صادرات تعاونی‌های فعال در کشور طی نیمه نخست امسال 800 هزار دلار است.

خبرگزاری تسنیم

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از اختصاص دو مجوز ویژه گمرکی به گمرک دیر به عنوان مهمترین پایانه صادراتی و ترانزیتی کالا از کشورمان به کشور قطر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست شهر فرودگاهی امام (ره) با اشاره به معضل انتصاب مدیران ناآگاه در دولت قبل در خصوص اظهارات هفته گذشته رستم قاسمی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه گسترش

صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل اخذ مالیات از واردات ماشین‌آلات صنعتی را مانع تولید و اشتغال اعلام کرده و خواستار بازنگری در قانون مالیات از ماشین آلات صنعتی هستند.

خبرگزاری دانا

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور تسهیل بازگشت ارزهای حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد، با اصلاح مقررات گمرکی کشور موافقت کرد.