چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران گفت: باید کم کم به سمت ون برقی برویم. در این زمینه راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ در 52 ایستگاه با همکاری مپنا در حال انجام است.

وب‌گاه الف

بیست و دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران صبح فردا با مشارکت 372 شرکت داخلی و خارجی و با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اخیرا مجلس شورای اسلامی در تدوین طرحی با عنوان «تأسیس سازمان ملی اقامت»، بحث "تابعیت" فرزندان حاصل ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی را محدود کرده؛ این امر در حالی است که به زعم کارشناسان، اقامت مساله‌ای جداگانه از تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی است.

خبرگزاری دانا

محمدی از برگزاری چهارمین رویداد استارت آپی تولید محتوای دیجیتال با 23تیم در کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد.

وب‌گاه گسترش

آیین رونمایی از تاکسی ون‌های جدید شنبه 28 آبان 1401، همزمان با سیزدهمین شنبه امید و افتخار آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: در چند ماه گذشته بازار مصالح ساختمانی از جمله فولاد و میلگرد با نوسان قیمتی زیادی روبرو شده است.

خبرگزاری تسنیم

تولیدکنندگان فولاد معتقدند رایزنی های مختلفی با وزارت صنعت جهت رفع مشکل سوخت واحدها انجام داده ایم اما این موضوع فعلا در حد پیشنهاد است و هنوز به جمع بندی لازم دست پیدا نکرده ایم.

خبرگزاری دانا

علی قبا گفت: 2میلیون و 865 هزار و 922 تن کالا در طی 7ماهه سالجاری توسط ناوگان باری در جنوب سیستان وبلوچستان جابجا شد.

خبرگزاری دانا

منصور باران زهی از آسفالت معابر حاشیه سورو گلشن با تخصیص 106 تن قیر رایگان از محل اعتبارت بازآفرینی شهری خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

هفته نخست مسابقات لیگ برتر گلف با حضور هفت تیم برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: در حالی دولت به دنبال ساخت مسکن جدید است که آمارها از خالی ماندن دست‌کم 2.5 میلیون واحد مسکونی خبر می‌دهند. این میزان واحد مسکونی خالی به معنای انباشت سرمایه‌ای عظیم با بهره‌وری صفر در بخش مسکن است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی با اشاره به سرعت 60 کیلومتری سیر قطارهای مسافری در مسیر تهران - کرمانشاه، گفت: جوش ریل‌های این مسیر در حال تقویت است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل ایران خودرو گفت: در این شرکت برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم تاکسی‌های تارا را اتومات و وارد چرخه حمل و نقل عمومی کنیم.

خبرگزاری تسنیم

مشاور وزیر اقتصاد در حوزه دانش بنیان‌ها، توسعه دانش‌بنیان را نیازمند تامین مالی عنوان کرد و یادآور شد: از این رو در این وزارتخانه آیین‌نامه‌ای را به تصویب هیئت وزیران رساندیم تا مسیر تامین مالی حوزه دانش‌بنیان‌ها تسهیل شود.