چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل ایران خودرو گفت: در این شرکت برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم تاکسی‌های تارا را اتومات و وارد چرخه حمل و نقل عمومی کنیم.

خبرگزاری تسنیم

مشاور وزیر اقتصاد در حوزه دانش بنیان‌ها، توسعه دانش‌بنیان را نیازمند تامین مالی عنوان کرد و یادآور شد: از این رو در این وزارتخانه آیین‌نامه‌ای را به تصویب هیئت وزیران رساندیم تا مسیر تامین مالی حوزه دانش‌بنیان‌ها تسهیل شود.

خبرگزاری دانا

سردار احمد شفائی با بیان اینکه در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری با تفکر بسیجی قطعا به جایگاه قدرتمندی خواهیم رسید، گفت: در فضای مجازی با بهره مندی از ظرفیت بسیج حرکت های پرشتابی خواهیم داشت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی و امور مجلس اتاق تعاون از ریاست و اعضای شورای گفتگو درخواست کرد که سند اصلاحی تعاون مورد موافقت شورا قرار گیرد که به دولت ابلاغ و روند تصویب تسریع شود.

خبرگزاری دانا

ریاضی با اشاره به اینکه تقریبا یک چهارم پرونده هایی سال 1401 که به تعزیرات حکومتی وارد می شود مربوط به تخلفات صنف نانوایان است گفت: برخی از نانوایی ها برای اینکه مشتری هایشان کمتر شود عمدا کیفیت نان را کاهش می دهند تا بتوانند آراد دولتی را آزاد بفروشند.

خبرگزاری مهر

هفته نخست مسابقات لیگ برتر گلف با حضور هفت تیم برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیست و ششمین همایش ملی صادرات غیرنفتی که با حضور فعالان اقتصادی، صادرکنندگان نمونه، مسئولان کشوری از جمله دکتر دانش جعفری وزیر اسبق اقتصاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت، دکتر صفری معاون وزیر خارجه، استاندار آذربایجان شرقی دکتر عابدین خرم و نمایندگان مجلس در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد، شرکت کلرپارس در ادامه روند موفقیت های خود مفتخر به کسب عنوان "صادرکننده نمونه" استانی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مگر چقدر توانایی دارید که هم می توانی شهردار شوید هم وزیر راه هم وزیر صمت هم وزیر رفاه؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیاری از فرآیند‌های صنعتی بزرگ تنها می‌توانند به کمک کاتالیست انجام شوند. امروزه بیش از 85 درصد مواد شیمیایی در فرآیند تولیدشان حداقل یک مرحله‌ی کاتالیستی دارند. کاتالیست‌ها به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق فرآیند‌های شیمیایی و محصولات، سهمی 20 تا 30 درصدی در تولید ناخالص ملی دارند. ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری...

خبرگزاری دانا

تعداد فدراسیون‌های ورزشی با حکم وزیر ورزش و جوانان یکی دیگر افزایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی غلامی، عضو هیات مدیره شرکت فناوری‌های اطلاعاتی و مالی توزیع شده یکتا ققنوس پارس با اشاره به این که اپلیکیشن اینوگام، در واقع مجموعه‌ای از چند نرم افزار اعتبارحسابی مختلف است، گفت: اینوگام با انجام فعالیت‌های ورزشی مانند راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری و حتی شرکت در رویداد‌های ورزشی تعریف شده، امتیاز‌هایی در قالب امتیاز به حساب کاربری افراد تخصیص...

وب‌گاه الف

اخیرا مجلس شورای اسلامی در تدوین طرحی با عنوان «تأسیس سازمان ملی اقامت»، بحث "تابعیت" فرزندان حاصل ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی را محدود کرده؛ این امر در حالی است که به زعم کارشناسان، اقامت مساله‌ای جداگانه از تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جام جم نوشت: اخذ مالیات از خانه‌های خالی تقریبا به شکست انجامیده‌است. طرحی که سال‌ها بود به عنوان ابزاری برای کاهش فعالیت‌های سوداگرانه در بازار مسکن مورد تاکید قرار می‌گرفت و در باب قانون شدن آن، اختلاف نظرات بسیاری شنیده می‌شد. در دوره‌ای می‌گفتند دلالان اجازه تبدیل این راهکار به قانون را نمی‌دهند و در روزهایی دیگر از قدرت بانک‌ها برای برچیدن مالیات بر خانه‌های خالی گفته می‌شد. سرانجام...

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از ارسال 9 میلیون تن کالای اساسی به مقاصد مصرف داخلی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: 6.3 میلیون تن موجودی کالای اساسی بندر امام است.