چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین نشست کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار فاوا با حضور اعضای این کانون و با موضوع انتخاب هیئت مدیره تشکیل شد تا زمینه برای شکل‌گیری ساختار مدیریتی و حمایتی از ارتباط دانش و بازار این حوزه فراهم شود. با حضور محمد حسین بهشتی معاون نو آوری و تجاری‌سازی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و عبدالرضا مجدالدین مدیر کل دفتر هماهنگی...

وب‌گاه 55 آنلاین

جزئیات پرداخت وام 30 تا 100 میلیونی خرید لوازم خانگی ایرانی اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعرفه‌های جدید خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های تجدیدپذیر تا 10 مگاوات با افزایش میانگین 77 درصد نسبت به سال گذشته توسط وزیر نیرو ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تعرفه‌های جدید خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های تجدیدپذیر (خورشیدی، بادی انشعابی، برق‌آبی و زیست‌توده تا 10 مگاوات) با افزایش میانگین 77 درصد نسبت به سال گذشته توسط وزیر نیرو ابلاغ شد.

خبرگزاری دانا

سردار مهدوی گفت: به حول قوه الهی در آغاز چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج با 43 سرفصل در عرصه های مختلف و بالغ بر 2 هزار برنامه در سطح استان توسط بسیجیان دلاور و سلحشور خطه خراسان جنوبی در خدمت مردم شریف و ولایت مدار استان خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: حداقل 50 درصد از تصادفات کشور، مربوط به نقص فنی خودروهای داخلی است.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است، گفت: ما معتقدیم فصل هفتم قانون اساسی که در مورد شوراها است، عملاً متوقف شده و آنچه قانون اساسی برای شوراها از حقوق و وظایف در نظر گرفته، اجرایی نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تارا اتوماتیک یکی از گران‌ترین خودروهای داخلی است. امروز شنبه 28 آبان معادل 620 میلیون فروخته می‌شود و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل با رشد قیمت دو میلیونی فروخته می‌شود

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس ارشد زیست‌بوم دانش‌بنیان گفت: بر اساس آمار در پایان سال 1400 حدود 275 هزار نفر در شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت داشتند و این آمار نسبت به ابتدای سال 99 رشد 20 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور گفت: کلیدی‌ترین کار در موضوع ارتقای کیفی خودروهای داخلی این است که خودروسازان به تولید خودروهای روز که از کیفیت بالاتری برخوردارند، بپردازند.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از تدابیری جهت مقابله با کسری گازی محتمل سخن گفت.