چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار نوشت: مردی که وزیر نفت دولت دهم بود و در دولت سیزدهم سکاندار وزارت راه و شهرسازی شد این روزها زمزمه هایی مبنی بر کنار رفتن او از این وزارتخانه مطرح است اما سوال این است که چه عواملی در این تغییر نقش دارد.

وب‌گاه گسترش

اوراق ارزی بانک مرکزی از امروز برای همه مردم در شعب ارزی بانک ملی قابل خرید است؛ این اوراق معاف از مالیات و قطع شدن یارانه است.

خبرگزاری تسنیم

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: در مجموع در روزهای اوج مصرف برق تابستان حدود 10 تا 11 هزار مگاوات، مدیریت مصرف برق در کشور داشتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخلاف ماه‌های گذشته که قیمت پراید ثابت مانده بود، اما بالاخره سقف‌شکنی تاریخی دلار این ثبات را شکست و این خودرو را با نوسان قیمت همراه کرد. اما به نظر می‌رسد این خودرو دوباره در بازار به یک ثبات قیمتی رسیده است.

خبرگزاری مهر

عبدالمطهر محمد خانی با اشاره به ون‌های فرسوده تهران از ورود ون تاکسی‌های جدید به خطوط تاکسیرانی پایتخت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارمان ملی نوشت: هیات وزیران آیین‌نامه مربوط به فروش نفت توسط افراد را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده است و در جریان بررسی، بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401 با این لایحه موافقت شد که براساس آن به دولت اجازه داده می‌شود از طریق شرکت ملی نفت ایران نسبت به تحویل نفت خام و میعانات گازی صادراتی به اشخاص معرفی شده توسط دستگاه‌های اجرایی اقدام شود,

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقویت و توسعه اورژانس اجتماعی و ایجاد آن در شهرستان‌های فاقد این امکان مورد توجه باشد.

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان طی حکمی رضا شجیع را به عنوان سرپرست فدراسیون تازه تاسیس ورزش های دریایی و ساحلی منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین رییس پلیس راهور فراجا گفت: اگر بخواهیم به این موضوع خوش بینانه نگاه کنیم، حداقل 50 درصد از تصادفات کشور، مربوط به نقص فنی خودروهای داخلی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسائل و مشکلات حوزه دیپلماسی اقتصادی، تجارت فرامرزی و سرمایه‌گذاری خارجی استان آذربایجان شرقی در نشست مشترک استاندار و مسئولان اقتصادی استان با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه بررسی شد.

وب‌گاه عصر ایران

دولت باید تیم های مشاوره خودش را تقویت کند و از دایره ای که برخی ها می خواهند اطراف دولت ترسیم کنند خودش را فراتر ببرد. من قطعا آینده را روشن می بینم منتها باید نتایج کارهای دولت برای آحاد جامعه ملموس شود.

خبرگزاری دانا

قیمت خودرو امروز شنبه 28 آبان 1401 اعلام شد که بر این اساس قیمت تیبا و پراید و تعدادی از خودروهای داخلی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عرصه‌ای که با حمایت‌های صورت گرفته در حال حاضر میزبان 1 هزار و 726 مجموعه دانش‌بنیان است و محصولات تولیدی آن‌ها را به بازار داخلی رونق داده است. مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حمایت از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در تلاش است تا کشور را از مزایای این تولیدات بهره‌مند کند. در همین راستا از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: وزارت خارجه در بازگشایی راه آهن نخجوان و احیا کریدور موجود نقش ایفاء کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سلیمی نمین با بیان اینکه باید به شرایط جنگی تن بدهیم، گفت: اگر قبول داریم اکنون صهیونیست ها با تمام توان به میدان آمدند تا ایران را زمین بزنند، ما هم باید به شرایط ویژه تن بدهیم، لذا

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در پی شهادت دو تن از دانشجویان بسیجی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَلُوا تَبدِیلًا 23 از میان مؤمنان...