چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تولید داروهای آنتی‌بیوتیک در کارخانجات داروسازی ما نسبت به سال گذشته 8 برابر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان ثقفی، رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار از سوی وزارت کار برای هم‌اندیشی با انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت (استصنا) درخواست برگزار جلسه مشترک شده که این نشست، امروز برگزار خواهد شد. وی افزود: در این نشست مشترک بین انجمن استصنا و وزارت کار، در خصوص تسهیل کسب‌وکار و اشتغال‌زایی فعالیت‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس گزارش مرکز آمار ایران، تورم تولید در بخش خودرو در تابستان 2 درصد و به معنای آن است که هزینه ملزومات ساخت خودرو در تابستان نسبت به بهار فقط 2 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه گسترش

قیمت اولیه خودروهای ایران خودرو در روسیه مشخص شد. شروع فروش به طور آزمایشی برای نیمه اول سال 2023 برنامه‌ریزی شده است.

خبرگزاری دانا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باتوجه به کمبود و نیاز به داروهای آنتی‌بیوتیک، تولید این داروها نسبت به سال گذشته 8 برابر شد. 32 تن مواد اولیه ساخت دارو از گمرک در حال ترخیص است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رکود بخش ساخت و ساز در کنار سرعت نسبتا پایین طرح نهضت ملی مسکن ظاهرا به انباشت تولید مصالح ساختمانی روی دست شرکت‌ها و دلالانی که از سال قبل تا پایان بهار امسال بر طبل گرانی می‌کوبیدند منجر شده است. قیمت سیمان در تابستان نسبت به بهار 15 درصد افت کرد و نرخ آهن و فولاد ثابت ماند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس بخشنامه گمرک ایران، جزئیات ارزش خودرو‌های وارداتی مدل‌های 2020، 2021 و 2022 از سوی گمرک اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، محسن برمهانی معاون سیما همراه با مهندس علیرضا شریفی سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما از شبکه فراتر 4 k بازدید کردند و به همکاران این شبکه خداقوت گفتند. صالحی مدیر شبکه فراتر در جریان این بازدید گزارشی از جدول پخش برنامه‌ها و آمادگی این شبکه...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تامین مواد اولیه داروهای انتی بیوتیک، میزان تولید این داروها در مقاسیه با سال گذشته، 8 برابر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر صمت گفت: تورم تولیدکننده در بخش معدن در بهار امسال 27 درصد بوده که در تابستان به 13 درصد رسید و تورم تولیدکننده صنعتی هم از 46 درصد به ارقام قریب 27 درصد رسیده که نشان‌دهنده کاهش قیمت‌ها در بخش تولیدکننده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر نیرو درباره آخرین وضعیت صادرات برق توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشات نگران کننده‌ای در خصوص مداخلات در عزل و نصب‌های مدیران و امور دیگر به گوش می‌رسد که یکی از آن‌ها، مربوط به شایعات گسترده مداخله رئیس در برکناری دبیر مناطق آزاد کشور است. انتظار می‌رود در این زمینه شفاف سازی شود.

خبرگزاری مهر

وزارت جهاد کشاورزی در بخشنامه ای به وضع عوارض صادراتی 70، 100 و 120 درصدی بر صادرات سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی غیرگلخانه‌ای و پیاز گرفته است، اقدامی که تبعات متعددی در بلند مدت دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت صنعت و معدن برای برخی محصولات صیفی‌جات (سیب‌زمینی، گوجه فرنگی غیر گلخانه‌ای و پیاز) عوارض صادراتی جدیدی تعیین کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 19 آبان ماه ایران خودرو هشتمین مرحله از فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات یک ساله خود را که ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله محصولات را در قالب طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده آغاز کرد. در این مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در هر سه قالب (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیش از ظهر امروز طبق اعلام ایران خودرو، مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو آغاز شد.