چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانا

بانک تجارت به‌عنوان یکی از سه بانک نخست حاضر در رونمایی از سامانه چک دیجیتال و به‌عنوان بانک برتر در ارائه سرویس نسبت به سایر بانک‌های حاضر در طرح، این خدمت نوین را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های صنعت کشتی‌سازی، اختصاص اعتبار برای این صنعت توسط مجلس را در بودجه سال آینده خواستار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در انتقاد از عملکرد رئیس مجلس شورای اسلامی به بیان مطالبی پرداخت و گفت: با گذشت دو سال و نیم از مجلس یازدهم فرصت فراهم شده تا برای ارزیابی عملکرد ریاست مجلس اقدام شود چراکه عملکرد ایشان مورد نقد جدی است.

خبرگزاری دانا

سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز آیین‌نامه اجرایی بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور با تشکیل کارگروهی که دبیرخانه‌اش بانک مرکزی است جهت مدیریت مناسب‌تر در این جهت، تصویب شد و امیدواریم موثرتر از گذشته در مدیریت بازار ارز عمل کند.

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم مراغه در مجلس یازدهم با انتقاد از تبعیض و بی عدالتی در پرداخت حقوق ها گفت: نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در تامین حداقل های زندگی خود عاجز هستند که لازم است اقدامی درخصوص رفع این مشکل انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو با بیان اینکه با مدیریت درست مردم تابستان را بدون خاموشی پشت‌سر گذاشتیم، تصریح کرد: در شرایط موجود به‌ویژه در تهران از نظر آبی شرایط سختی را سپری می‌کنیم اما دعا می‌کنیم در آینده بارش‌های خوبی داشته باشیم و ذخیره سدها بهتر شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از حُسن اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مخالفت با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران قدردانی کرد و گفت: پاسخ اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را با همه توان خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهتر است امثال وزیر راه، به جای حرف زدن و غر زدن به فکر حل مشکلات کشور و کمبودها باشند. ما مردم خودمان بهتر از همه مشکلات را می‌بینیم و در مورد آن سخن می‌گوییم.

خبرگزاری مهر

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه سه‌شنبه شب تحولات بازار ارز را در هفته اخیر مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه سه‌شنبه شب تحولات بازار ارز را در هفته اخیر مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه گسترش

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تورم تولیدکننده در بخش معدن در بهار 27 درصد بوده که در تابستان به 13 درصد رسیده و تورم تولیدکننده صنعتی هم از 46 درصد به حدود 27 درصد رسیده که نشان‌دهنده کاهش قیمت‌ها در بخش تولید است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اعلام ایران خودرو پیش از ظهر امروز مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شد بانک مرکزی با کمک وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌ها برای ثبات‌بخشی به بازار ارز اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امروزه نقش تعیین‌کننده علم و فناوری در رشد و توسعه کشور‌ها و ارتباط بسیار نزدیک توسعه اقتصادی با ظرفیت یک کشور در تولید دانش و استفاده از دانش به یک باور عمومی تبدیل شده است. فناوری‌هایی که نقش اثرگذاری در پاسخ به نیاز‌ها و تامین امنیت کشور‌ها دارد. بر همین اساس همه کشور‌ها در تلاشند تا با حمایت از فناوران و صنعتگران خود؛ زمینه توسعه کشورشان را...