چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

در جلسه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور آئین‌نامه اجرایی بند (چ) ماده (64) قانون برنامه ششم توسعه در خصوص طرح ارتقای مشارکت فعالان اقتصادی در زنجیره تولیدی بین المللی را به تصویب رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تهران گفت: در چند هفته گذشته قیمت یونولیت ساختمان به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه 3 برابر رشد داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز نشستی در سازمان بورس با حضور امیرمهدی صبایی؛ مدیر نظارت بر بورس‌ها برگزار شد. وی در ابتدای سخنان خود گفت: در مورد سیگنال فروشی و برخورد با این پدیده، مدیریت این اداره در 4 حوزه گزارش دریافت می‌کنهد و آن را در حوزه‌های ناشران، نهاد‌های مالی و بازار و فضای مجازی مورد ارزیابی قرار می‌دهد. اخیرا یک سامانه‌ای برای رصد خودکار فضای مجازی ایجاد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درحاشیه نشست دولت، اعضای کابینه به مسائلی از جمله تصویب آیین‌نامه بازگشت ارز حاصل از صادرات، 30 حمایت جدید از کسب‌وکارهای اینترنتی و برخورد با اخلالگران در نظم مدارس اشاره کردند.

خبرگزاری دانا

گیوه کی با بیان اینکه امسال صدور مجوزهای مشاغل خانگی نسبت به سال گذشته 4 برابر افزایش یافته است، گفت: 1100 مجوز مشاغل خانگی در بروجرد صادر شد.

وب‌گاه ورزش سه

بازیکنان نفت مسجدسلیمان به علت عدم دریافت بخشی از قرارداد خود اعتصاب کردند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه تورم تولید در بخش خودرو در تابستان 2 درصد بود، گفت: آمار تولید هفت ماهه خودروسازان نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد رشد دارد.

خبرگزاری مهر

محرابیان گفت: در شرایط موجود بخصوص در تهران وضعیت سختی به لحاظ آبی داریم و امیدواریم با همکاری مردم وضعیت موجود را مدیریت کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم، محمد علی زلفی گل تحقیقات و فناوری به مناسبت افتتاحیه سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تأمین پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مقدم شما صنعتگران، فرهیختگان، نخبگان علمی و دانشگاهی را گرامی میدارم و از تمامی عزیزانی که با اهتمام خود نسبت به برپایی سومین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین اقدام...

خبرگزاری مهر

تغییر در مدیریت این خودروساز چهار دستاورد توسعه و افزایش تنوع محصول، توسعه ماشین آلات و تجهیزات، اشتغالزایی و توسعه فضای فیزیکی را به همراه داشت.

خبرگزاری تسنیم

هیئت وزیران آیین‌نامه اجرایی بند (چ) ماده (64) قانون برنامه ششم توسعه درخصوص طرح ارتقای مشارکت فعالان اقتصادی در زنجیره تولیدی بین المللی را به تصویب رساند.

خبرگزاری تسنیم

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه سه‌شنبه شب تحولات بازار ارز را در هفته اخیر مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تازه‌ترین اظهارات وزیر امورخارجه، دستگیری عناصری از دستگاه اطلاعاتی فرانسه در آشوب‌های اخیر، 32 تُن مواد اولیه برای تولید آنتی‌بیوتیک در حال ترخیص، خسارت 500 میلیارد تومانی آشوب‌گران به شهر و دعوت 60 دانشگاه از سخنگوی دولت، از مهم‌ترین خبرهای امروز پاستورنشینان بود.

خبرگزاری تسنیم

درحال حاضر 54 میلیون مترمکعب آب پشت سد کرج ذخیره شده است. به‌عبارتی 26 درصد ظرفیت سد کرج پُر و 74 درصد ظرفیت مخزن این سد خالی است.