چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد اندیشکده لجستیک و زنجیره تامین تاکید کرد و گفت: مجلس در این راستا حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساعاتی پیش ناصر تکمیل همایون جامعه‌شناس و پژوهشگر شاخص تاریخ در بیمارستان طالقانی تهران درگذشت. در کنار مطالعات فرهنگی واجتماعی او، نام این چهره فرهنگی در یک رویداد سیاسی مهم نیز مطرح شده است. آن رویداد نیز ماجرای اختفای ابوالحسن بنی‌صدر نخستین رئیس‌جمهوری ایران در خانه اوست.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه در خصوص زمان فروش سهام عدالت توسط مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، توضیحاتی داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در مورد سود سال 1400 این سهام گفت: میزان سود سال 1400 دو برابر سال 1399 خواهد بود و اولین مرحله آن در پایان آذرماه پرداخت می‌شود.

وب‌گاه الف

هیأت وزیران در نشست امروز خود، آیین‌نامه اجرایی مربوط به برگشت ارز حاصل از صادرات کالا به چرخه اقتصادی کشور را تصویب کرد.

وب‌گاه الف

معاون حقوقی رییس جمهور، در نامه‌ای خطاب به برخی وزیران و رییس سازمان برنامه و بودجه‌، ضمن حمایت از روش «مشارکت عمومی و خصوصی» برای توسعه‌ی زیرساختهای کشور، هشدار داد که استقبال از این روش تازه نباید موجب ترک قوانین مادر کشور و قواعد معاملات دولتی - به ویژه «قانون برگزاری مناقصات» - شود بلکه این قوانین در همه قراردادهای مشارکت یا واگذاری باید رعایت شود.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت صمت گفت: براساس گزارش مرکز آمار ایران، تورم تولید در بخش خودرو در تابستان 2 درصد اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: قابل پیش بینی است که در روزهای آینده رئیس جمهور طی یک سخنرانی دستور می‌دهند تا مشکلات فرودگاه امام حل شود. درست مانند دستورهای قبلی‌شان که اقتصاد کشور را سامان داد و دلار را به زیر 20 هزار تومان رساند!

وب‌گاه گسترش

وزیر نیرو می‌گوید در شرایط موجود به‌خصوص در تهران وضعیت سختی به لحاظ آبی داریم. تهران آب ندارد!

وب‌گاه گسترش

مدیر نظارت بر بورس‌ها با اشاره به عرضه برخی از خودروها در بورس کالا طی چند ماه گذشته، از ورود تدریجی خودروهای پرتیراژ به این بورس خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهروز کریمی دبیر جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین امروز در مراسم افتتاحیه همایش پایانی سومین دوره جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تامین که در محل این دانشگاه برگزار شد، گفت: در درجه اول فرهنگ سازی و توجه دهی به مقوله مهم و تاثیرگذار لجستیک در بنگاه‌های اقتصادی در سطح کلان کشور هدف از برگزاری این رویداد است. وی افزود: ما معتقدیم برگزاری این...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز نشستی در سازمان بورس با حضور پیمان حدادی؛ مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه برگزار شد. حدادی در ابتدای سخنان خود گفت: وظیفه صندوق ثبتیت بازار سرمایه ثبات در بازار است. به تایید هیئت امنای این صندوق، ورود صندوق تثبیت براساس آیین نامه خواهد بود. این صندوق در 510 نماد سهم دارد و اینکه چه سهمی داشته باشد به سایز و نوع سهام بستگی دارد. وی ادامه...

وب‌گاه الف

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشات نگران کننده‌ای در خصوص مداخلات در عزل و نصب‌های مدیران و امور دیگر به گوش می‌رسد که یکی از آن‌ها، مربوط به شایعات گسترده مداخله رئیس در برکناری دبیر مناطق آزاد کشور است. انتظار می‌رود در این زمینه شفاف سازی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر نیرو می‌گوید در شرایط موجود به‌خصوص در تهران وضعیت سختی به لحاظ آبی داریم.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تورم تولیدکننده در بخش معدن در بهار 27 درصد بوده که در تابستان به 13 درصد رسیده و تورم تولیدکننده صنعتی هم از 46 درصد به حدود 27 درصد رسیده که نشان‌دهنده کاهش قیمت‌ها در بخش تولید است.