چهارشنبه 18 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

روند اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح سنجان پس از سال ها چشم انتظاری اهالی این منطقه در سال جاری با سرعت قابل توجهی پیگیری شد و به نظر می رسد بهره برداری از این پروژه با طی کردن مراحل نهایی به زودی رقم بخورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: در هفته گذشته قیمت خودرو در بازار با جهش همراه شد. اما این جهش قیمتی در دو روز متوقف و مجددا خودرو گران شد. این افزایش تا جایی ادامه داشت که برخی از خودروها حتی تا 60 میلیون تومان هم گران شدند.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: بیش از 40 درصد مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی معادل هفت هزار و 70 مددجو واجد شرایط دریافت مسکن ملی تشخیص داده شدند.

وب‌گاه گسترش

قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو امروز چهارشنبه، 25 آبان 1401برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از انتخاب اعضای حقیقی و حقوقی هیئت امنای جهاد دانشگاهی از سوی اعضای این شورا خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز چهارشنبه (25 آبان) درحاشیه جلسه هیات دولت گفت: بخش تولید همچنان افزایش تولید دارد و نرخ رشد تولید شرکت‌های صنعتی و معدنی در شهریور ماه 6.5 درصد افزایش تولید داشتند که الان به 7/7 رسیده است. وی افزود: «اینماد» (Enamad) یک ابزار برای کنترل پولشویی و تقلب و تخلفات، و یک استاندارد عملکرد است نه مجوز کسب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسکن گفت: مشاوران املاک نه تنها حق ندارند هزینه مازادی به عنوان کد رهگیری دریافت کنند، بلکه مبلغ کد رهگیری را هم بایدخود پرداخت کنند‌.

خبرگزاری دانا

با پیگیری‌های مکرر رسانه‌ای استاندار فارس اعلام کرد: پس از بررسی‌های لازم در اسرع وقت مشکل مجتمع فرهنگی خنج مرتفع می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره بازگشت لایحه اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو به کمیسیون صنایع و معادن توضیح داد.

خبرگزاری مهر

بررسی شاخص تولید صنعتی در مهر ماه سال جاری نشان می دهد که برای پنجمین ماه متوالی (نسبت به ماه مشابه پارسال) رشد 7.7 درصدی در این بخش رقم خورده است.