پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی کشور با پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز دولت، با موافقت وزیران به عضویت شورای عالی کار درآمد.

خبرگزاری دانا

خبر استعفای رستم قاسمی که از عصر امروز در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، از سوی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از روز سه شنبه شاهد بارش باران در نواحی غربی و جنوب غربی کشور خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رئیسی وزیر ارتباطات را مأمور کرد وضعیت کسب‌وکارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و موانع احتمالی پیش‌روی این کسب‌وکارها را با سرعت و جدیت پیگیری و رفع کند.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور، وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش‌روی کسب و کارها را با سرعت و جدیت پیگیری کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیسی وزیر ارتباطات را مأمور کرد وضعیت کسب‌وکارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و موانع احتمالی پیش‌روی این کسب‌وکارها را با سرعت و جدیت پیگیری و رفع کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کار‌ها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات پیش‌روی کسب و کار‌ها با سرعت رفع کند.

خبرگزاری دانا

با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، وزیر حمل ونقل ونزوئلا و سفیر ونزوئلا در ایران اولین محموله هزار دستگاهی سایپا شامل خودروهای کوییک و ساینا به ونزوئلا ارسال شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وحید قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی را تکذیب کرد. گفتنی است، فردا دوشنبه 23 آبان ماه باند 29 چپ فرودگاه مهرآباد افتتاح و کلنگ زنی ساختمان پشتیبانی مرکز کنترل فضای کشور با مجهزترین و به روزترین تجهیزات ناوبری هوایی انجام خواهد شد. لازم به ذکر است که در روزهای گذشته خبر استعفای...

وب‌گاه مشرق نیوز

استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی از سوی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد به عضویت شورای عالی کار درآمد.

خبرگزاری مهر

استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی از سوی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس این مصوبه، «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی به‌جای «مجید دوستعلی» به‌عنوان عضو شورای‌عالی کار تعیین شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

خبر استفای رستم قاسمی وزیر راه تکذیب شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر استعفای رستم قاسمی که از عصر امروز در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، از سوی روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد.

خبرگزاری تسنیم

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی با تصویب هیأت دولت عضو شورای‌عالی کار شد.