پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتشار خبر استعفای رستم قاسمی در رسانه اصولگرای نزدیک به دولت خبر از جدی تر شدن این اتفاق دارد.

خبرگزاری مهر

مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از رونمایی از آثار مسابقه بین المللی کاریکاتور جام جهانی در این جزیره خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

فعال کارگری با اشاره به اینکه احیای کارخانه های راکد و نیمه راکد به معنی کاهش نرخ بیکاری است گفت: احیای کارخانه های راکد و نیمه راکد به معنی گام برداشتن درجهت رونق تولید است.

خبرگزاری تسنیم

در کشاکش قدرت‌طلبی کشورهای منطقه، برای گرفتن سهم حداکثری حضور در شاهراه ابریشم جدید، هماهنگی اقتصادی ایران و افغانستان به عنوان دو همسایه با تبادلات تجاری قابل توجه بیش از گذشته با اهمیت است.

خبرگزاری مهر

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: وقتی قانون اعلام می کند شرط واردات خودرو انتقال تکنولوژی باشد، غیر از تولیدکننده چه کسی می تواند وارد این عرصه شود؟

خبرگزاری مهر

شهردار تهران از افتتاح 12 ایستگاه مترو تا پایان سال خبر داد.

وب‌گاه الف

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری فی مابین دستگاه های دولتی با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی اصلا خوب نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی روند قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در 10 روز اخیر که بازار ارز با نوسان همراه بوده نشان می‌دهد قیمت این محصولات به دلیل تغییرات نرخ ارز، روند افزایشی را تجربه کرده است.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: خراسان رضوی دارای محصولات استراتژیک کشاورزی است که قابلیت ظرفیت سازی برای صادرات به کشورهای فرامنطقه ای را دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هدی عابدی درباره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری پارک علم و فناوری و کارگزاری صندوق نوآوری و شکوفایی درصدد برآمده تا خدماتی را به شرکت‌های دانش بنیان ارائه کند. وی با اشاره به تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: انواع تسهیلاتی که این صندوق به شرکت‌های دانش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند میدان نفتی را بی سر و صدا دارن میدن به روس ها، خبرش هم اعلام نمیکنند. اینها جوک نیست زندگی واقعی ماست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طی یک دهه اخیر تولید ناخالص داخلی و رشد اقتصادی ایران مرتبا درجا زده است. سبقت گرفتن استهلاک سرمایه از تشکیل سرمایه، کاهش 38 درصدی درآمد سرانه ایرانیان، افزایش شکاف طبقاتی، تورم بالا، از دیگر ویژگی‌های دهه 90 است. مجموعه‌ای از عوامل دست‌به‌دست هم داده تا پژوهشگران از دهه 90 به‌عنوان «دهه از دست رفته» یاد کنند. دولت سیزدهم برای احیای اقتصاد، بهبود...