پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک فعال رسانه ای گفت: چند میدان نفتی را بی سر و صدا دارن میدن به روس ها، خبرش هم اعلام نمی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بی‌ام‌و ایزتا نخستین ماشین تولید انبوهی بود که با مصرف کمتر از 4 لیتر بنزین می‌توانست تا 100 کیلومتر را طی کند.

خبرگزاری دانشجو

وحید فرتاشوند، مدیرعامل شرکت دانش بنیان فراصوت تجهیز ایرانیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره شکل گیری این شرکت دانش بنیان گفت: در سال 85 پروژه کارشناسی ارشد خود را در زمینه التراسونیک توان بالا شروع کردیم و در سال 89 نیز پروژه دکتری را در این زمینه ادامه دادیم، اما پس از پایان تحصیل نیز آن را رها نکردیم و تصمیم گرفتیم تکنولوژِی که 9 سال از عمرمان را به پایش ریخته‌ایم،...

وب‌گاه عصر ایران

اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید پیش از تویوتا و دقیقا در مارس 1996، کمپانی بنتلی یک سدان لوکس با نام هایلندر را معرفی می کند که البته تنها یک سال روی خط تولید بنتلی قرار داد و طی این مدت...

وب‌گاه الف

مسئول دبیرخانه کمیته هماهنگی و نظارت بر اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان سازمان بهزیستی کشور، گفت: هیچ سازمانی به جز بهزیستی تا به امروز برای اجرای بندهای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت از جمله مناسب‌سازی، اعتباری پیش‌بینی نکرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شرکت هواوی به تازگی گوشی هوشمند تاشو Pocket S خود را معرفی کرده است که در آن از سیستم خنک‌کننده مبتنی بر گرافن استفاده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با توجه به فرارسیدن فصل سرما در کشور و افزایش مصرف انرژی، وزارت نفت را مکلف کرد برای بهینه شدن مصرف انرژی راهکارهای مناسب را اتخاذ کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش‌روی کسب و کارها با سرعت و جدیت پیگیری و رفع کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برجام را سپردن به مخالفین برجام، مناطق آزاد را دادن به مخالفش، در نفت هم قراردادهای آی پی سی نفتی را دادن دست سر سخت ترین مخالفش (خجسته مهر)

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: برغم پایان مهلت قانونی عضویت دستگاه ها اجرایی از جمله وزارت بهداشت برای عضویت در کارگروه اقتصاد دیجیتال، این وزارتخانه همچنان از عضویت در کارگروه استنکاف می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیسی در بخش دیگری از سخنانش، وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش‌روی کسب و کارها با سرعت و جدیت پیگیری و رفع کند.

خبرگزاری دانا

رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری از کشت ارقام مختلف زیتون حتی نمونه های مقاوم به سرما و تنش‌های محیطی مانند کم آبی در مینودشت استان گلستان به همت این پژوهشگاه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اصلاح الگوی مصرف و جبران ناترازی گاز با تعرفه گذاری پلکانی پرمصرف‌ها، گفت: یکی از روش‌ها اصلاح نظام توزیع یارانه‌ای است تا افرادی که مصرف بهینه انرژی ندارند، نتوانند از یارانه استفاده کنند و یارانه را به کسانی بدهیم که انرژی را بر اساس الگوی مصرف می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درگاه ملی مجوز‌ها از سامانه‌های متصل به پنجره ملی خدمات است که مجوز دستگاه‌های اجرایی متعدد از طریق آن ارائه می‌شود.