پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر سرلشکر موسوی گفت: امپراطوری رسانه‌ای تلخی‌ها را بارها بزرگنمایی می‌کند و بلکه اصلا به دروغ، می‌سازد و با ترفندهای شیطانی با جنگ شناختی روی ادارک مخاطب تاثیر منفی می‌گذارد تا مخاطب شیرینی‌ها، موفقیت‌ها و امیدها را نبیند و نشنود و با پاشیدن بذر نا امیدی و یاس و تلخی‌ها و مشکلات کام مردم را دائم تلخ می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: امیر سرلشکر موسوی گفت: امپراطوری رسانه‌ای تلخی‌ها را بارها بزرگنمایی می‌کند و بلکه اصلا به دروغ، می‌سازد و با ترفندهای شیطانی با جنگ شناختی روی ادارک مخاطب تاثیر منفی می‌گذارد تا مخاطب شیرینی‌ها، موفقیت‌ها و امیدها را نبیند و نشنود و با پاشیدن بذر نا امیدی و یاس و تلخی‌ها و مشکلات کام مردم را دائم تلخ می‌کند.

وب‌گاه الف

خبر استعفای رستم قاسمی که از عصر امروز در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، از سوی روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی گفت: استعفای وزیر راه وشهرسازی تکذیب می شود و برنامه های وزارت راه وشهرسازی به قوت خود باقی است.

خبرگزاری دانا

امیرعلی قهرمانی با تاکید بر این که علوم پزشکی خراسان شمالی با عزمی جدی و همت همگانی در راستای تحقق شعار سال، گام های موثر و ارزشمندی برداشته است، گفت: در همین راستا نیز دانشگاه، برای نخستین بار رویداد ملی سرمایه گذاری فناوری سلامت، ویژه کسب و کارهای این حوزه را با هدف جذب سرمایه گذار، برگزار می کند.

خبرگزاری دانا

علی علیمردانی با اشاره به اینکه با تهیه طرح تفصیلی مناطق شهری، فضای کاربری های خدماتی مورد نیاز مناطق شهری جانمایی می شوند، گفت: متاسفانه در کمیسیون ماده 5 استان به صورت قابل توجهی با تقاضای تغییر کاربری فضاهای خدماتی پیش بینی شده در طرح تفصیلی مناطق شهری استان مواجه هستیم.

خبرگزاری دانا

قاسم قاسمی گفت: در شهر بجنورد 570 درخواست در این خصوص ثبت شده است که 70 درخواست مشمول قانون نبودند و 500 درخواست کارهای ثبتی در حال انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رصد بازار محصولات پرتیراژ ایران خودرو از تداوم افزایش قیمت برخی از محصولات ایران خودرو در بازار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، خبر استعفای رستم قاسمی را تکذیب کرد.

وب‌گاه الف

بانک سپه و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک وابسته به وزارت صمت در راستای گسترش تعاملات دوجانبه و حمایت از صنایع کوچک تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی خبر استعفای رستم قاسمی را تکذیب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمادهای بزرگ و شاخص ساز بازار سرمایه در جریان معاملات روز یکشنبه باعث قرمزپوش شدن بازار سهام شدند.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که در ساعات گذشته اخباری مبنی‌بر استعفای رستم قاسمی در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، وحید قربانی - سرپرست روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی - به ایسنا اعلام کرد این خبر صحت ندارد و موضوع استعفا تکذیب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر استعفای رستم قاسمی که از عصر امروز در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، از سوی سرپرست روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی تکذیب شد.