پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه عصر ایران

60 درصد مشترکان تهرانی پرمصرف هستند که 66 درصد از ذخایر آبی تهران را مصرف می کنند و در قانون هیچ راهکاری در این بخش اعمال نشده و وزارت نیرو در برابر مشترکین بدمصرف، برای وضعیت فعلی آب تهران هیچ برنامه ای ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

در این طرح، سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای و اقساطی با تحویل 30 تا90 روزه و امکان خرید اقساطی بلندمدت پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم پارس جنوبی جم با هدف بازگشت به لیگ برتر تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی، فناوری رئیس‌جمهور گفت: آینده کشور به شرکت‌های دانش‌بنیان وابسته است و این مجموعه‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند سرمایه‌های ارزشمند خود را در کدام بانک و کجا سرمایه‌گذاری کنند. بنابراین حمایت بانک‌ها از دانش‌بنیان‌ها آینده کشور را رقم می‌زند.

وب‌گاه فرارو

مجید اسکندری، متخصص علوم گیاهی می‌گوید: در کشور گونه‌های گیاهی بسیار زیادی مثل «درخت ابریشم»، «برهان» و یا «آکاسیای بومی» داریم که همان کارایی کونوکارپوس را دارند. این گیاهان سایه‌انداز خوبی دارند و با وجود معطر‌بودن، آلرژی‌زا هم نیستند.

وب‌گاه الف

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، از سرمایه گذاران به عنوان فرماندهان اقتصاد مقاومتی در کشور نام برد و گفت: بدنبال رفع سریع مشکلات سرمایه گذاران در مناطق آزاد کشور هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مقایسه ارقام منتشره مرکز آمار ایران در زمینه تورم لوازم‌خانگی و خودرو در تابستان، حاکی از وضعیت خوب کنترل تورم در بخش صنعت است.

خبرگزاری تسنیم

طبق اعلام شرکت آبفای استان تهران، انشعاب 9 هزار و 300 خانوار بدمصرف به طور موقت قطع شده است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با تاکید بر ضرورت تامین خوراک مورد نیاز پتروشیمی‌های جدید در طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی گفت: بخشی از نیاز خوراک پتروشیمی‌ها با هدف افزایش میزان تولید آنها، از طریق پتروپالایش ها تامین خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مردم مقاوم و مظلوم دو شهر جنگ زده و حماسه خیز آبادان و خرمشهر وقتی سازمان منطقه آزاد اروند درسال 1384 تأسیس شد امیدهای بسیاری داشتند تا استقرار منطقه آزاد موجب بهبود اوضاع نابسامان‌مانده پس از جنگ‌شان شود، اما...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اول رییس جمهور آیین نامه اجرایی جزء (1) بند (ز) تبصره 19 ماده واحده قانون بودجه 1401 را که به فروش نفت از سوی اشخاص مورد تأیید دستگاه‌های اجرایی اختصاص دارد، ابلاغ کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران و نخبگان ارتقای سامانه برد بلند باور 373 گفت: پیامد محتوم انقلاب اسلامی سقوط نظام سلطه به سرکردگی آمریکاست که قطعا اتفاق خواهد افتاد و با فرو افتادن بت بزرگ، بت‌های کوچکتر نیز خود به خود فرو می‌ریزند.

خبرگزاری دانا

شنیده‌ها از دولت حاکی از آن است که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا داده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر جمعی از نمایندگان به وزیر «صمت» درباره لزوم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در تمام معاونت‌ها و سازمان‌های وابسته به این وزارتخانه را قرائت کرد.