پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مقرر شد قیمت گذاری کالاهای اساسی براساس یارانه دریافتی زمان تولید تعیین شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمید حاج‌اسماعیلی در یادداشتی در واکنش به اظهارات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر این‌که 50 درصد اهداف اشتغالزایی محقق شد، اظهار داشت: این‌که دولت ادعا داشته باشد که نیمی از وعده‌های خود را در حوزه اشتغال عمل کرده، باید به آمارهایی توجه کنید که در کارجویان اصلی داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: مشترکانی که شامل گازبهای رایگان شدند و در سه پله نخست قرار دارند، حدود یک میلیون و 119 هزار مشترک هستند.

خبرگزاری مهر

هیأت وزیران آیین‌نامه اجرایی جزء (1) بند (ز) تبصره 19 ماده واحده قانون بودجه 1401 را که مربوط به فروش نفت از سوی اشخاص مورد تأیید دستگاه‌های اجرایی می‌شود، ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن گفت: قیمت هر متر مربع یونولیت 110 هزار تومان بود که در 15 روز گذشته به 400 هزار تومان افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: نرخ بیکاری خراسان رضوی در تابستان امسال نسبت به سال گذشته سه دهم درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری مهر

رحمانی از رایگان شدن گاز طبیعی برای حدود یک میلیون و 119 هزار مشترک که 873 هزار مشترک مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: در دوره جدید این معاونت باید به دنبال تعریف و اصلاح مفاهیم حوزه دانش بنیان ها و زیست بوم فناوری و نوآوری باشیم. در آینده بسیاری از مفاهیم جدید زاده و برخی مفاهیم ناکارآمد حذف می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه فساد باید در ابتدای امر شناسایی شود، گفت: نباید اجازه داد زمینه رشد فساد فراهم شود و در نهایت امر با آن مقابله کرد، در چنین شرایطی نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود. مهم این است گلوگاه‌های فساد شناسایی و در آن واحد با آن برخورد شود، این هنر واحد بازرسی است.

وب‌گاه گسترش

در دیدار رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیرکل بازرگانی، صنایع و ترویج سرمایه‌گذاری وزارت صنعت، تجارت و توسعه سرمایه‌گذاری کشور عمان با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، بر آمادگی دو کشور برای تعمیق روابط اقتصادی با تکیه بر تبادل فناوری و استفاده از ظرفیت شهرک‌های سرمایه‌گذاری مشترک برای ارتقاء روابط تجاری تأکید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت با هدف عمل به مسوولیت اجتماعی مبلغ پنج میلیارد تومان برای ساخت آبنمای مسیر باهوکلات دشتیاری تخصیص داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این نشست با اشاره به ضرورت شکل گیری نسل چهارم معاونت، گفت: در دوره جدید معاونت باید به دنبال تعریف و اصلاح مفاهیم حوزه دانش بنیان‌ها و زیست بوم فناوری و نوآوری باشیم. در آینده بسیاری از مفاهیم جدید زاده و برخی مفاهیم ناکارآمد حذف خواهد شد. وی افزود: یکی دیگر از اولویت‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل ناوبری هوایی ایران گفت: آسمان ایران امن‌ترین نقاط برای پرواز در منطقه است و تمام تجهیزات مورد نیاز برای انجام یک پرواز ایمن را دارد.