پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانا

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اتاق فکرهای جنگ شناختی نمی‌خواهند این ملت در شادی و شورموفقیت و سربلندی باشد، می‌خواهند او را دائم در غم، ناکامی، ناامیدی، نارضایتی و خود بدبخت بینی نگه دارند.

وب‌گاه گسترش

هیأت وزیران با اصلاح محدوده منطقه ویژه اقتصادی لرستان (ازنا) به مساحت 391 هکتار موافقت کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، با اشاره به لزوم حمایت هرچه بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور استان؛ از انعقاد تفاهم نامه 150 میلیارد تومانی با بنیاد برکت در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور استان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باتوجه به نامگذاری امسال به سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب، ایجاد شهرک‌های فناوری و همچنین پردیس‌های دانش‌بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با جدیت بیشتری باید در دستور کار قرار بگیرد.

خبرگزاری مهر

بانک سپه و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک وابسته به وزارت صمت در راستای گسترش تعاملات دوجانبه و حمایت از صنایع کوچک تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد که فقط اجازه واردات به خودرویی داده می‌شود که بتواند استاندارد‌های لازم را اخذ کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس صنعت خودرو می‌گوید: روند تصحیح تورمی که روزهای اخیر مجددا شروع شده، تاثیر سیاست‌های غلط پولی و بی‌انضباطی مالی دولت است.

وب‌گاه گسترش

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه فساد باید در ابتدای امر شناسایی شود، گفت: نباید اجازه داد زمینه رشد فساد فراهم شود و در نهایت امر با آن مقابله کرد، در چنین شرایطی نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود. مهم این است گلوگاه‌های فساد شناسایی و در آن واحد با آن برخورد شود، این هنر واحد بازرسی است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با بیان اینکه بیش از 16 درصد واحدهای صنعتی استان صادرات محور هستند، گفت: طی یک سال و نیم اخیر موفق شدیم بیش از 70 واحد صنعتی را به چرخه تولید بازگردانیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نماینده مجلس که نخواست نام او رسانه‌ای شود، گفت: رستم قاسمی استعفای خود را تقدیم رییسی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نماینده مجلس از استعفای رستم قاسمی خبر داد.

خبرگزاری مهر

اساسنامه صندوق ملی مسکن در چهار فصل، 18 ماده و 9 تبصره از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

وب‌گاه گسترش

شرکت دراکو موتورز با انتشار تیزری اعلام کرد شاسی‌بلند دراگون در پنجشنبه 26 آبان ماه به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد. دراکو چند سال پیش بود که با معرفی خودروی GTE شکل گرفته بر پایه فیسکر کارما در صنعت خودروسازی مطرح شد.