پنج‌شنبه 19 مهر 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز ارزش معاملات خرد سهام با کاهش 11 درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم 3 هزار و 879 میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خادمی گفت: توسعه شبکه ریلی و تغییر مدل های حمل و نقل از جاده ای به ریلی از جمله اهداف حمل و نقلی کشور است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران و نخبگان ارتقای سامانه برد بلند باور 373، که با حضور فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت هموطنان در حوادث اخیر اظهار داشت: شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز 22 آبان 1401 نمادهای فولاد، فملی و شستا، بیشترین تأثیر را در افت شاخص کل بورس داشتند و در مقابل شپنا، شخارک و شفن بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور وزیر نیرو گفت: روس‌ها در زمینه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، تبادل فناوری، اتصال شبکه برق دو کشور و اکتشاف منابع آبی با ایران تفاهم کردند.

خبرگزاری دانا

گچساران از مشکلات بسیاری رنج می‌برد ولی مشکل ناتمام ماندن فازدوم جاده کمربندی درد مضاعفی است که همه‌روزه جان مردم را تهدید می‌کند؛ پروژه‌ای که این روزها بازهم به کما رفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده‌بان ایران نوشت: یک نماینده مجلس که نخواست نام او رسانه‌ای شود، گفت: رستم قاسمی استعفای خود را تقدیم رییسی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باتوجه به نامگذاری امسال به سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب، ایجاد شهرک‌های فناوری و همچنین پردیس‌های دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با جدیت بیشتری باید در دستور کار قرار بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اجرای سه طرح پژوهشی تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری‌های شناختی با هدف توسعه زیرساخت‌های نرم جهت ایجاد محصولات و خدمات کارآمد در حوزه علوم اجتماعی محاسباتی به اتمام رسید. سه طرح محصول محور «ایجاد یک پلتفرم استخراج معنا یا نظرات از روی اظهارات کاربران با استفاده از روش‌های تشخیص موضع و تحلیل احساس هدفمند»، «توسعه سامانه برآورد گرایشات سیاسی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی استعفای خود را تقدیم سید ابراهیم رییسی کرده و منتظر تأیید رییس‌جمهور و رفتن از وزارتخانه مذکور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر بازگشت بی‌سر و صدای شرکت‌های ژاپنی به بازار لوازم خانگی منتشر شده است. بر اساس این گزارش‌ها تلویزیون‌های برند سونی چند ماهی است که از طریق یک شرکت ایرانی در کشور عرضه می‌شود و برند شارپ نیز به زودی فعال خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

برخلاف تصورات کیش نتوانست از برگزاری جام جهانی در قطر بهره‌برداری ویژه‌ای داشته باشد.